Alla inlägg den 14 juni 2009

Av Monika - 14 juni 2009 22:37

... efter min enda semestervecka denna sommaren... =( Har haft det bra hemma i Småland men det har då inte varit nån vila som ni har kunnat läsa...


Nu ska jag skriva om de sista dagarna hemma...


Slutade ju i fredagskväll med att jag satt på FB-chatten och pratade med den söte Camarokillen... ;-) Mysig är han...


Min syster hade slumrat till i soffan men blev väckt av telefonen vid 1-tiden på natten av Pelle som ville åka hem... så Mia fick stiga upp och åka ut till High Chaparall och hämta honom och hans kompisar... sen fick hon köra till Smålandstenar och lämna av folk där... så det tog en stund innan hon var hemma igen... Stackars henne... och ja Pelle är ju som han är oxå... =(


Lördagen var full av aktiviteter, först var det dags för den sista ridlektionen eftersom min kusin nu ska lägga ner sin ridskola... så tjejerna var lite ledsna för det... men det blev en bra ridlektion och barnen uppvaktade Anne med presenter som tack för dessa terminer av ridlektioner...


När vi kom hem igen så dök min moster Britt och lilla kusin Ida upp på besök och då vart det en promenad ute i skogarna... och när vi kom hem så hade det dykt upp mer besök i form av Peter, Biljana, Nikita och lilla Stephanie... Jättesöta barn är det!! =) Lilla Stephanie har jag ju inte sett innan och hon fyllde nyss 1 år... och vi blev ju kompisar direkt... =)


Snart dök LillMia och Jonathan upp och sen fortsatte det att fylla på med Jonas och Jossan och deras lilla nyfödda tjej... sen kom tjejernas farfar och Leif... så nu var det fullt hus och dags att fira Lovisa ännu en gång... Grillat stod på schemat och det var paketöppning och även lite paket till den lilla nyfödda tjejen som ännu inte fått något namn... Som vanligt så var det min syster som slet mest i köket... försöker hjälpa henne så gott det går...


Lagom till att det var dags att äta så vaknade den lilla bebisen och då var jag snabb i vändningen och frågade om jag inte fick hålla.... och det fick jag ju... =) Snusa bebis är så mysigt!!!


Japp sen var det full aktivitet i huset hela kvällen och jag satt i soffan med den lilla bebisen på armen och hon sov och jag slumrade... måste ha varit en syn... ;-) Jag längtar ju oxå efter egna barn, men vet ju inte om jag kommer att få några så jag myser med de barn som finns runt omkring mig...


Snart var det söndag och det var dags att åka ut till min kusin en sväng igen... tjejerna skulle pyssla lite i stallet och rida för sista gången... och detvar full fart på tjejerna... Åhhh vad de kommer att sakna "sina" hästar...


När de var klara i stallet så var vi inne och fikade hos Anne... PAJ!!! GOTT!!!! =)


Hemma igen så vart det en sväng på studsmattan med tjejerna och mamma och Asbjörn och lille Rambo dök upp en sväng...


Snart var det dags att packa ihop mina saker och sätta mig i bilen för att åka hem till Reggae och Norrköping... Sååååå tråkigt och ledsamt att åka ifrån mina nära och kära... =(


Nu väntar jobb hela sommaren och sen kan jag bara hoppas på att det blir en bra sommar, kanske med massa kärlek i... ;-) Men man kan ju inte veta.... måste ju lära känna den där mysige Camarokillen... Hihihi...


Nu är det natten för mig... i morgon är dte fullt upp igen...


Så natti natti och sov gott...


Nu ska jag drömma om en viss söt kille... ;-)


Puss och kram


Ovido - Quiz & Flashcards