Alla inlägg den 21 juni 2009

Av Monika - 21 juni 2009 22:30

... och jag jobbar... fast inte så mycket...

  

Midsommarafton så jobbade jag och chefen ihop... jag jobbade bara mellan 10 och 14.15 skönt med en kort dag... =) så när jag hade jobbat klart så åkte jag ut till Grymön och mötte upp Åsa, Jimmy, Marianne, Roffa, Nina, Per, Melvin och lille Noel vid dansbanan... det var nästan slut när jag kom dit men det gjorde ju inget... sen åkte vi bort till stugan och pratade lite... Åsa och Jimmy gjorde sig iordning och sen körde jag ut dom till Åsas morbror i Norsholm som fyllde 50 år och hade fest...

 

Efter att jag hade lämnat av dom så åkte jag tillbaka till stugan och värmde lite mat till mig... lite köttbullar, prinskorv, potatis, ägg och så där... dock ingen sill för det tycker jag inte om... sen myste jag ihop i soffan en stund med katterna och Jeanette ringde nere i från Karlshamn... Hon hade då druckit mina nubbar oxå... ;-) Fniss vad hon var onykter... hihihi...

 

Var ute en sväng och tog lite foton som jag mms:ade över till Camarokillen så han fick se hur det såg ut på Grymön och Åsa och Jimmys stuga...

 

Snart var det dags att åka ut till Norsholm igen och hämta hem de där två partyprissana... ;-) Gick in och hälsade på Åsas mamma och ena moster... och Åsas syskon... sen bar det av tillbaka till Grymön och min första cider... Gott!! Drack inte så mycket men vi tog oss bort till dansbanan en sväng för att dansa och träffa lite folk... KUL!!

 

Messade med min Camarokille en hel del... Söt han är då... Han hade varit lekfarbror där han var och firade midsommar med sin son.. =)

 

Igår, midsommardagen, så var jag ledig... eller snarare så att Pressbyrån hade stängt... så det vart en slappardag på Grymön... så skönt att bara vara... inte världens bästa väder, men så skönt at bara vara där...

 

Innan jag skulle åka hem så grillade vi lite, gottigt!! =) Jag hittade dessutom mina gamla favoritsandaler i "Bastustugan"... så de tog jag med mig hem... de är så sköna att gå i...

 

Väl hemma igen så pratade jag en liten stund med Smålandskillen på MSN... han var så nyfiken på Camarokillen... ;-)

 

Och även denna dag så gick mobilen varm med söta mess fram och tillbaka mellan mig och Camarokillen... ;-) Mmmmm Me like a lot... ;-)

 

Idag har jag jobbat, det var jag som öppnade vilket betydde att jag fick sluta klockan 15... skönt!! Bara byta lite kläder och åka ut till Grymön igen... Var med Åsa och Jimmy bort till dansbanan och spelade lite söndagsbingo... men inte vann vi nåt... =( Jaja, skönt bara att komma från stan och vara ute lite... sen vart det mest slapp och så innan jag åkte hem till Reggae igen...

 

Pratade i telefon med Camarokillen nyss ;-) Ser verkligen fram emot att få träffa honom nästa helg nu...

 

Nu är det dags att sova lite, i morgon väntar ett 8-17 pass på extrajobbet...

 

Så natti natti, sov gott och dröm söta drömmar... Jag ska drömma om en viss kille... så han får inte ni drömma om... ;-)

 

Puss, Kram och PIS!!!

Ovido - Quiz & Flashcards