Alla inlägg den 25 juni 2009

Av Monika - 25 juni 2009 22:45

... har det varit dessa dagar...

 

Förutom mitt jobb på Pressbyrån så har jag ju jobbat lite dagtid på mitt extrajobb nu när de har semester där... Tiden går ganska fort och det är skönt med några extra kronor i plånboken...

 

För jag har ju även hunnit med ett besök hos tandläkaren och lagat en tand och det besöket kostade hela 1290 kronor... =( Inte klokt!!! och bedövning var jag ju tvungen att ha... så lagom att jag kom till jobbet så var jag bedövad och fin runt hela munnen...

 

Lätt att göra sig förstådd då, jag med min småländska... Hmm jajaja...

 

Städat och tvättat inför helgens besök!! Lite nervös börjar ju jag att bli nu... =) Ska bli så spännande och roligt och mysigt att få träffa Camarokillen igen...

 

Ikväll efter jobbet så var det så fint väder att jag sjönk ner i min baden-badenstol på balkongen och solade lite... och gissa vem som somna... Jag så klart!! =) Varmt och skönt och förmodligen behövligt med lite sömn...

 

Nu ska jag strax krypa ner i sängen, dags att sova så att jag är utsövd i morgon när jag får besök... =D

 

Natti natti och sov gott!!

 

Dröm söta drömmar och ha en trevlig resa till drömmarnas land...

 

Puss och kranm från en nervös Monika

Ovido - Quiz & Flashcards