Direktlänk till inlägg 18 januari 2010

Måndag ännu en gång...

Av Monika - 18 januari 2010 23:11

... och jag har inte fått överdrivet mycket gjort idag heller... =(

 

Blev inget besök på Viktis idag som det var tänkt... så nu får jag stiga upp väldigt tidigt på torsdag och ta mig ner till vägningen då istället... =S

 

Det var så mycket skönare att ligga kvar i sängen under mitt varma täcke... varför ska man behöva stiga upp för??? Varför ska man behöva göra en massa saker hela tiden??? Varför kan jag inte bara få ligga kvar tills jag känner att jag vill vara med igen???? SUCK!!!!!

 

Känns som att jag mest har suttit i telefon idag oxå... ringde upp facket där jag då fick veta att jag hade skickat mina papper till rätt adress för de hade bytt i November... (Hmmm har jag inte fått nåt meddelande om) så han där i andra änden på luren undrade vad jag hade fått för meddelande från dom där den gamla adressen stod med... så nu skulle han visst felanmäla det så att inga papper kommer till den gamla adressen för då skulle det ta så mycket längre tid...

Sen har jag ringt min hyresvärd idag oxå... Jag har ju inte råd att bo kvar här i min lägenhet när hyran höjs i Maj... men eventuellet så kan jag få låsa ett av rummen och på det viset sänka hyran så att jag kan få bo kvar... sen hur länge det blir det återstår ju att se.. vet ju inte vad som kommer att hända i framtiden, kommer jag att stanna i Norrköping eller kommer jag att flytta till älsklingen... vad vill jag och framför allt, vad vill han??!!

 

Jag vet att jag vill vara så mycket mer med honom än jag får nu i alla fall... Tycker att det är så världens tråkigt att inte få träffa honom mer eller mysa mer med honom... =( När man älskar någon så mycket så vill man ju träffa honom oxå ju...

 

Japp, sen vart det telefontid med Åsa, Jeanette, systeryster och mamsen.... och i kväll fick jag prata en stund med min kärlek... skönt att åtminstone får höra hans röst litegranna...

 

Fick även åka med Åsa och Jimba till Maxi och handla lite... var ju ganska tomt i mitt kylskåp och det är inte så lätt att åka och handla ordentligt när man inte har någon bil... Skönt med sådana vänner... =) Så tack för att jag fick följa med!!

 

Kvällen tillbringades i soffan, tittandes på Idrottsgalan, fast med bara ett öga känns det som för jag har inte så mycket koll på vad som hände...

 

Lena ringde från jobbet, det är tydlige problem med att låsa dörren så hon hade fått be väktarna om hjälp så nu ska det bli spännande att se om jag kommer in i morgon bitti när jag ska öpnna... Suck än en gång... alltid strul med något.... =(

 

Nu ska jag hitta in till tandborsten och sen vidare in till min sköna kudde och det mysiga täcket... synd bara att inte hjärtat ligger där och väntar på mig... så att jag kunde få sova jämte honom...

 

Natti natti där ute och sov gott!

 

Tjingeling och kramen från en fortfarande deppig jag... =(

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monika - 28 mars 2016 01:24


Hade skrivit ett långt inlägg innan ikväll.. Sen hände något med datorn och jag hade inte sparat något av det.. Allt bara hängde sig och det bara försvann.. ? Får skriva en annan kväll.. Men det var ju inte så här det skulle bli med mitt blogg...

Av Monika - 13 mars 2016 21:16

Hej Bloggen! Long time no se... Jag har tänkt länge på att kanske komma igång igen, behöver nog skriva av mig massor... Mår ju lite bättre av det och att få må bättre är något jag verkligen behöver just NU!!!   Under 2015 var jag ju inte här...

Av Monika - 2 november 2014 10:37

Äntligen! Ikväll kommer M hem igen!! Han åkte till Köpenhamn i fredags, jag hann säga hejdå vid tåget, för att tävla i Masters.. Ja simning alltså.. Det gick bra, ett guld i 50 m fjärilsim och ett brons i 50 m bröstsim.. Lagkapperna gick väl okej, ...

Av Monika - 2 november 2014 00:56


Jahopp, dryga 7 månader sen jag var här.. Så skulle det ju inte bli.. :/ Livet är som en enda rörig berg och dalbana! Hur ska jag orka?! Kanske skriver lite längre i morgon, just nu vill jag bara lägga upp denna bilden och tänka på änglarna i ...

Av Monika - 28 mars 2014 00:06


Resultatet ser ni här nere... (startbilden är tagen 9/9-12, jag startade om på VV 25/10-12 och delmålsbilden är då tagen igår den 26/3-14, sakta men säkert neråt trots lång tid... ) ...

Ovido - Quiz & Flashcards