Direktlänk till inlägg 28 januari 2010

Julen är borta nu...

Av Monika - 28 januari 2010 22:30

 ... ja lite sent jag vet, men eftersom det är så mycket snö ute så tycker jag inte att det gör något att adventsljusstakarna har fått vara kvar framme... det är ett så mysigt ljus från dom tycker jag... =)

 

Men nu så...

 

I måndags var det dags för en omgång med akupunktur igen och sen några timmar uppe på Close to You för att jobba lite... Missade dock det Öppna Huset på NOSD eftersom jag jobbade... =(

 

Men nu är det snart dags för buggkurserna att börja igen och det ska bli så himla kul!!! =D

 

I tisdags så var det städdag hos Monika... Pust vad tråkigt... men som rubriken säger, nu är julen borta... bytt gardiner och stått i här... för på fredag så kommer min kärlek och hans lillkille hit och då vill jag ju att det ska vara fint här hos mig... =) lite tvätt och annat pyssel har det oxå blivit under dagen...

 

I onsdags var det dags för jobb igen och inte så mycket annat hände.. Åka buss buss buss... Tråkigt!!! =(

 

Idag på morgonen så var det då dags för viktis igen och det var plusminusnoll på vågen... =( men men.... Mia, konsulenten, hade med sig mina Alpnaeringsoppor idag så nu kanske man kan hitta lite motivation igen...

 

Sen var det dags för jobbet igen... Har ganska nyss kommit hem efter att ha åkt buss buss buss igen... =( snart dags för sängen...

 

Men åhhhh vad jag längtar tills i morgon, då ska jag äntligen få mysa med mina killar igen!!! =D

 

Natti natti och kramen till er där ute...

Tjingelingen...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monika - 28 mars 2016 01:24


Hade skrivit ett långt inlägg innan ikväll.. Sen hände något med datorn och jag hade inte sparat något av det.. Allt bara hängde sig och det bara försvann.. ? Får skriva en annan kväll.. Men det var ju inte så här det skulle bli med mitt blogg...

Av Monika - 13 mars 2016 21:16

Hej Bloggen! Long time no se... Jag har tänkt länge på att kanske komma igång igen, behöver nog skriva av mig massor... Mår ju lite bättre av det och att få må bättre är något jag verkligen behöver just NU!!!   Under 2015 var jag ju inte här...

Av Monika - 2 november 2014 10:37

Äntligen! Ikväll kommer M hem igen!! Han åkte till Köpenhamn i fredags, jag hann säga hejdå vid tåget, för att tävla i Masters.. Ja simning alltså.. Det gick bra, ett guld i 50 m fjärilsim och ett brons i 50 m bröstsim.. Lagkapperna gick väl okej, ...

Av Monika - 2 november 2014 00:56


Jahopp, dryga 7 månader sen jag var här.. Så skulle det ju inte bli.. :/ Livet är som en enda rörig berg och dalbana! Hur ska jag orka?! Kanske skriver lite längre i morgon, just nu vill jag bara lägga upp denna bilden och tänka på änglarna i ...

Av Monika - 28 mars 2014 00:06


Resultatet ser ni här nere... (startbilden är tagen 9/9-12, jag startade om på VV 25/10-12 och delmålsbilden är då tagen igår den 26/3-14, sakta men säkert neråt trots lång tid... ) ...

Ovido - Quiz & Flashcards