Direktlänk till inlägg 31 januari 2010

Underbart mysig helg...

Av Monika - 31 januari 2010 20:45

... med mina fina killar!!! =D

 

Åhhh äntligen fick jag träffa min kärlek igen... Hur mysigt som helst!!! och lillkillen är bara så söt, han har definitivt tagit en stor plats i mitt hjärta, precis som hans pappa!!!   

 

I fredags när jag kom hem från jobbet så fixade jag klart det sista här... hade ju handlat oxå så det skulle plockas in på rätt ställen...

 

Och så var det äntligen dags för mina söta killar att dyka upp och ringa på dörren... =D då hade lillkillen halkat ute på gatan och slagit sig lite... =( men efter en liten stund så var de på glatt humör igen och vi myste ihop i soffan... Underbart!!!!!!

 

Igår, lördag, så var vi ute på Hageby Centrum en sväng... passade på att handla hem kattsand till Reggae nu när Björn hade bilen... det är lite för tungt att bära för mig och ta på bussen... sen gick vi omkring och kollade lite i de andra affärerna... sen hade vi en mysig dag hemma.... lagade mat och busade!!!  Som en liten familj... och det gillar jag!!! =D

 

Idag har vi varit ute på en liten promenad med Åsa och Jimmy, ner till Strömmen och matat änderna... Ingen vit anka idag dock... =( hoppas att det har klarat vintern bara!!! det har ju varit så kallt...

 

Fixat lite mat och myst, för sen skulle ju mina fina killar åka hem till Västerås igen... och de fick åka lite tidigare eftersom det är så halt ute...

 

Sååååå himla tråkigt, ledsamt och deppigt att de åker ifrån mig igen... Suck!!! Vill ju vara med dom så mycket mera... Gärna hela tiden om det bara gick!!!

 

Ja så nu får jag mysa ihop i soffan med Reggae, som oxå saknar sina hussar och titta lite på tv... Hjärtat har lovat höra av sig när de är hemkomna...

 

SAKNAR DOM SÅ MYCKET ALLA REDAN!!!

 

Hoppas att ni andra därute oxå har haft en mysig helg!!!

 

Natti natti och tjingeling

 

Puss och kram från en lycklig Monika...

 

  Björn, jag älskar Dig!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monika - 28 mars 2016 01:24


Hade skrivit ett långt inlägg innan ikväll.. Sen hände något med datorn och jag hade inte sparat något av det.. Allt bara hängde sig och det bara försvann.. ? Får skriva en annan kväll.. Men det var ju inte så här det skulle bli med mitt blogg...

Av Monika - 13 mars 2016 21:16

Hej Bloggen! Long time no se... Jag har tänkt länge på att kanske komma igång igen, behöver nog skriva av mig massor... Mår ju lite bättre av det och att få må bättre är något jag verkligen behöver just NU!!!   Under 2015 var jag ju inte här...

Av Monika - 2 november 2014 10:37

Äntligen! Ikväll kommer M hem igen!! Han åkte till Köpenhamn i fredags, jag hann säga hejdå vid tåget, för att tävla i Masters.. Ja simning alltså.. Det gick bra, ett guld i 50 m fjärilsim och ett brons i 50 m bröstsim.. Lagkapperna gick väl okej, ...

Av Monika - 2 november 2014 00:56


Jahopp, dryga 7 månader sen jag var här.. Så skulle det ju inte bli.. :/ Livet är som en enda rörig berg och dalbana! Hur ska jag orka?! Kanske skriver lite längre i morgon, just nu vill jag bara lägga upp denna bilden och tänka på änglarna i ...

Av Monika - 28 mars 2014 00:06


Resultatet ser ni här nere... (startbilden är tagen 9/9-12, jag startade om på VV 25/10-12 och delmålsbilden är då tagen igår den 26/3-14, sakta men säkert neråt trots lång tid... ) ...

Ovido - Quiz & Flashcards