Direktlänk till inlägg 24 maj 2008

Lördag morgon...

Av Monika - 24 maj 2008 08:37

... och jag sitter på jobbet... Jobbar till 16 idag... =( och sen blir det jobb i morgon igen... fast då är det ett kvällspass... helt ensam...=( Inget kul alls...


I torsdags så kände mig jag lite hängig och nere... Hade ingen bra dag men det är ju bara att ta sig genom de dagar då det blir så... =( Men på kvällen så var det dags för motivationsgruppen hos Elisa igen och det var skönt... Jag tog mig dit och kände mig mer sporrad sedan... Märker en klar förbättring varje vecka... =) Men sen fick jag gå hem då Stefan var sjuk så det blev ingen självförsvarsgrupp denna veckan... =( Hade ju sett fram emot att få fajtas lite mot killar denna veckan... =) men det blir nästa vecka i så fall...


På väg hem så ringde jag Jeanette för hon hade ringt när jag hade träning med Elisa, bestämde med Jeanette att jag skulle komma upp till henne på jobbet efter att jag hade fixat mina naglar på fredagen... Sen pratade vi lite om att vi kanske ska gå ut på lördag efter schlagerfestivalen... ;-) Parta loss lite och dansa... Skulle verkligen behöva det...


När jag hade duschat och gjort mig i ordning så väntade jag på att Åsa och Jimba skulle komma hem så att vi kunde titta på semifinal 2 inför schlagern på lördag... Charlotte Perelli kvalade in till på lördag och jag tyckte att både Islands och Danmarks bidrag var kanon så man får väl heja lite på dom oxå... =)


När jag kom upp till mig igen så hade sötisen ringt flera gånger, messat och skrivit på msn...;-) han undrade var jag var... Fniss... jag lämnade ju mobilen hemma på laddning... så jag ringde honom när jag hade satt mig i soffan och myst ihop med Reggae...


Igår, fredag, så skulle jag gå till Fredrika och fixa min naglar igen, denna gången blev det en rosa blomma på ringfingrets nagel... Så nu är jag ännu mer sommarfin om händerna...  Sen var jag uppe hos Jeanette och skulle kolla när hon hade lunch och då var snyggingen från jobb nr 2 hos Jeanettes kollega och klippte sig... ;-) under tiden Jeanette fixade klart med sin kund så gick jag för att kolla efter skor och gissa om jag hade tur, mina skor som jag hade fastnat för fanns kvar i min storlek så nu har jag nya  snygga skor... Och kan dansa hela natten lång... ;-) sen åt vi lite lunch jag och Jeanette och satt och njöt av solen en stund innan det var dags för henne att jobba och för mig att  åka hem och ställa bilen och sen gå till jobbet för en lång kväll... Det var jag och Lars som skulle jobba kvällen ihop... Men först så fick jag täcka upp i receptionen några timmar...=)


Hann prata lite med sötisen när jag var på jobbet och Åsa och Sandra ringde oxå... Sandra hade skickat brev till mig på internposten... Fniss...hon hade köpt läkerol till mig, sweet licorice, som jag fick smaka på härom dagen av henne... Hihihi... Åsa fixade några Xider åt mig från bolaget... Mums vad gott, det ska jag dricka till Schkagern... ;-) Måste ju hitta lite dansgung i benen...


Pratade med sötisen igen innan jag skulle lägga mig, han var så trött... men ville att jag skulle komma och mysa med honom en stund... det ville jag oxå egentligen men jag var oxå trött och skulle ju upp idag och börja jobba tidigt... =( Tycker att det är så tråkigt att vi inte kan träffas mer... det vill vi ju båda två... men men så är det just nu...


Nu är det dags att kasta sig in bland alla samtal igen...


Trevlig lördag i solen alla!!!


Heja Charlotte och "Hero" ikväll!!! Hoppas att hon vinner!!!


Och jag hoppas på att få gå ut och dansa massor ikväll...


Puss, kram och PIS

 
 
jessan78

jessan78

24 maj 2008 23:14

Har tjejen någon favorit ikväll då ??? Många bra låtar faktiskt...men jag har röstat på Norge iallafall ;) men som sagt...jag tror det kommer bli väldigt jämnt mellan de låtar som kommer ligga högst på listan...TJOHOOOoooo

http://jessan78

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monika - 28 mars 2016 01:24


Hade skrivit ett långt inlägg innan ikväll.. Sen hände något med datorn och jag hade inte sparat något av det.. Allt bara hängde sig och det bara försvann.. ? Får skriva en annan kväll.. Men det var ju inte så här det skulle bli med mitt blogg...

Av Monika - 13 mars 2016 21:16

Hej Bloggen! Long time no se... Jag har tänkt länge på att kanske komma igång igen, behöver nog skriva av mig massor... Mår ju lite bättre av det och att få må bättre är något jag verkligen behöver just NU!!!   Under 2015 var jag ju inte här...

Av Monika - 2 november 2014 10:37

Äntligen! Ikväll kommer M hem igen!! Han åkte till Köpenhamn i fredags, jag hann säga hejdå vid tåget, för att tävla i Masters.. Ja simning alltså.. Det gick bra, ett guld i 50 m fjärilsim och ett brons i 50 m bröstsim.. Lagkapperna gick väl okej, ...

Av Monika - 2 november 2014 00:56


Jahopp, dryga 7 månader sen jag var här.. Så skulle det ju inte bli.. :/ Livet är som en enda rörig berg och dalbana! Hur ska jag orka?! Kanske skriver lite längre i morgon, just nu vill jag bara lägga upp denna bilden och tänka på änglarna i ...

Av Monika - 28 mars 2014 00:06


Resultatet ser ni här nere... (startbilden är tagen 9/9-12, jag startade om på VV 25/10-12 och delmålsbilden är då tagen igår den 26/3-14, sakta men säkert neråt trots lång tid... ) ...

Ovido - Quiz & Flashcards