Direktlänk till inlägg 30 maj 2008

Vilken härlig fredag...

Av Monika - 30 maj 2008 21:47

...jag har haft...


Först så skulle jag vara hos Jeanette och bli ompysslad... Färga, slinga och klippa håret... ;-) Så att jag är snygg inför kvällens och helgens härliga och roliga festligheter... Idag så skulle jag ju dessutom då få en fika medans jag satt med färg i håret men lilla Jeanette var lite snurrig och glömde bort det... Hihihi... Men jag fick fikan när jag sedan satt med slingorna i håret istället... Mums... Hur snygg är man i slinghätta då från skala 1 till 10??? =) Inte jättesnygg precis men resultatet blev ju kanon... När vi var klara med klippningen oxå så var det dags att gå ut i solen och äta lunch... Mmmm vad gott... Grillad kyckling smakar alltid lika bra...


Sen var det dags för Jeanette att gå in och jobba igen och då kom Åsa och mötte upp så vi shoppade loss lite... En likadan kofta som jag köpte häromdagen fast svart, ett par svarta sandaler,  lite smink och smycken till helgens båtresa.... Så nu kommer jag att bli så snygg... ;-) eller...??? Åsa hittade ett par skor hon oxå... Sen var vi på mysiga Café Kuriosa och fikade... Mmm deras äppelpaj med vaniljsås... Gott gott... Sen tog vi en spårvagn hem och gjorde oss iordning för att åka först ner till stan igen och lyssna på Rongedal och sen for vi till Linköping (Jag, Åsa, Jimba, Michaela och Mamma Eva) och lyssnade på RixFm festivalen... Så jag fick se BROLLE uppträda, JIPPIE, det var även E.M.D, Amy Diamond, Patrik Isaksson, Takida och Rongedal igen... Så nu börjar det kännas laddat inför resan i morgon...


På väg hem så stannade vi och syndade på MAX, det var så gott..


Pratade lite med sötisen innan jag somnade... Vi har ju inte träffats på hela veckan förutom de minuter han var uppe på jobb nr 2 och hälsade på mig... =( Inget kul men vad ska man göra... den som väntar på något gott....


Puss, kram och PIS


Längtar efter dig sötis...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monika - 28 mars 2016 01:24


Hade skrivit ett långt inlägg innan ikväll.. Sen hände något med datorn och jag hade inte sparat något av det.. Allt bara hängde sig och det bara försvann.. ? Får skriva en annan kväll.. Men det var ju inte så här det skulle bli med mitt blogg...

Av Monika - 13 mars 2016 21:16

Hej Bloggen! Long time no se... Jag har tänkt länge på att kanske komma igång igen, behöver nog skriva av mig massor... Mår ju lite bättre av det och att få må bättre är något jag verkligen behöver just NU!!!   Under 2015 var jag ju inte här...

Av Monika - 2 november 2014 10:37

Äntligen! Ikväll kommer M hem igen!! Han åkte till Köpenhamn i fredags, jag hann säga hejdå vid tåget, för att tävla i Masters.. Ja simning alltså.. Det gick bra, ett guld i 50 m fjärilsim och ett brons i 50 m bröstsim.. Lagkapperna gick väl okej, ...

Av Monika - 2 november 2014 00:56


Jahopp, dryga 7 månader sen jag var här.. Så skulle det ju inte bli.. :/ Livet är som en enda rörig berg och dalbana! Hur ska jag orka?! Kanske skriver lite längre i morgon, just nu vill jag bara lägga upp denna bilden och tänka på änglarna i ...

Av Monika - 28 mars 2014 00:06


Resultatet ser ni här nere... (startbilden är tagen 9/9-12, jag startade om på VV 25/10-12 och delmålsbilden är då tagen igår den 26/3-14, sakta men säkert neråt trots lång tid... ) ...

Ovido - Quiz & Flashcards