Alla inlägg den 2 december 2008

Av Monika - 2 december 2008 22:43

... efter våran kryssning, idag har jag typ bara sovit och sovit lite till...


Tog mig upp till Coop ovanför mig för att handla lite mjölk och bröd annars har det varit jag och soffan...


Har rapporterat mina sökta jobb till Arbetsförmedlingen och fick ett positivt svar tillbaka där min handläggare tycker att jag är aktiv och att jag söker mycket jobb... men vad hjälper det när det inte finns några att söka och inga jobb att få...=(


Har pratat lite med Cissi och med Jeanette idag, de är oxå lite trötta...


Msn med Kalmarkillen, hmm han ville prata med mig igen... Vilken tur, för jag vet ju inte riktigt vad jag skrev...


Sen sov jag lite till och snart var det dags för att hitta in till sängen igen, det vart ju ingen vägning hos Elisa i morse så jag måste gå upp och göra det i morgon... dock inget kul efter en födelsedag och partyhelg... men men... bara att bita ihop...


Natti natti och sov gott...


Puss och kram.. från en sliten partytjej...

Ovido - Quiz & Flashcards