Alla inlägg den 3 december 2008

Av Monika - 3 december 2008 23:14

... jag släpade mig upp ur sängen för att gå till Elisa och väga mig...


Det var inget kul besked på vågen men vad gör det efter en så kul helg!! Jag har ju skrattat i alla fall=)... det blir bättre nästa vecka och efter balen på Trettondagsafton så sätter jag igång på allvar, det är bestämt nu!!!


Efter vägningen så gick jag upp till Camilla en sväng, vi satt och pratade en stund och jag fick 2 stycken fina ljuslyktor av henne som hon har målat och dekorerat själv... Sen var vi ute och gick en sväng och gjorde en snabbvisit hos Niklas och Viktor... hahaha den lille killen kände igen mig och det var ju kul... sen var det en annan tjej där som jag känner igen från NOSD, Ellinor tror jag hon heter...


Snart var det dags för mig att gå hem och fixa nåt att äta innan det var dags för 3 timmar i affären... Idag var det ganska lugnt och det fanns inte så mycket annat att göra än att fylla på dricka  och så där... men det är skönt ibland det oxå, att det är lugnt...


Hemma igen så vart det lite msn med Kalmarkillen, Camilla och Cissi... lite telefon med Jeanette...


Oj jag glömde ju att skriva att när jag kom hem från kryssningen i måndags så låg det ett paket på mitt slagbord i hallen från Åsa och Jimmy, de hade köpt en tallrik och assiett till min Ittalaservis och jag blev jätteglad, så TACK än en gång...


En stund framför tv:n sen är det dags att sova...


Så natti natti och sov gott...


Puss och kram

Ovido - Quiz & Flashcards