Alla inlägg den 5 december 2008

Av Monika - 5 december 2008 23:17

... och idag hade jag en lunchdejt med Jonny...


Han kom och hämtade mig i den gula faran och vi åt kyckling på ströget och satt och tittade på folk i säkert två timmar... det var länge sen vi umgicks och det var verkligen på tiden... det var så mycket folk på stan, värsta julruschen... men inga shoppingkassar i händerna... Hmmm ???


Efter att vi var klara på stan så körde Jonny hem mig och jag skulle starta bilen för att åka en sväng med den innan jag åkte till Maxi och handlade... och då startade inte bilen, igen... suck, vad det här är jobbigt... så efter startkablar och Jonnys bil så hoppade den i gång... sen vart det min vanliga "raggarrunda" innan jag hamnade på Maxi...


Efter en lite shoppingtur med det nödvändigaste så skulle jag åka hem och mysa ihop i soffan till Idol när jag blev stoppad av en kille från Telenor, han började sitt säljsnack och efter bara en liten stund så säger han "har inte jag sett dig förut?" och jag skrattar och säger "jo när du försökte sälja på mig en telefon på Skänninge Marknad i augusti..." ha ha ha, vad världen är liten... söt kille som man kommer ihåg... då lyckades han inte men idag gjorde han ju det, jag som inte skulle ha någon ny telefon... och här sitter jag nu med en ny SonyEricssson W595... svart och röd och jättefin=) fast det var inget 5 minutersköp utan han fick kämpa på en bra stund innan han lyckades...=)


Så min kväll blev framför tv:n med Idol och den nya mobilen i handen... flyttade över en del foton och viss musik som är viktiga från den gamla mobilen...


Lite msn och FB blev det oxå under kvällen förstås...


Nu är det dock dags att sova då morgondagen börjar med arbete i affären.... 


Natti natti världen, sov gott...


Puss och kram från mig...

Ovido - Quiz & Flashcards