Alla inlägg den 4 december 2008

Av Monika - 4 december 2008 23:47

... bland annat har det varit idag...


Men dagen började med ett besök hos Fredrika och nya naglar... denna gången vart det några röda stenar på långfingernaglarna... det är ju lite juligt och fint=) efter mig så hade Jeanette fått en återbudstid då hon i söndags när vi satt på bussen kom på att hon skulle till Fredrika på måndagen... så jag fick messa till Fredrika och säga att hon inte kunde komma... hahaha, snurrmaja...=)

Så innan jag gick upp på stan en sväng så pratade vi lite alla tre...


En snabbvisit på stan och lite att äta, ett mess till Jonny för att fråga om han kunde komma och hjälpa mig att starta upp bilen med kablar för den kära racerpolon vill inte vara med längre verkar det som... Och snäll som han är så kom han ner till mig och hjälpte mig..


Vid klockan 18 var jag bjuden till Kristina i Hageby där det vankades lite mat... Hmm lite mat är fel att säga när man är hos familjen Tan... först vart det en jättegod köttfärspaj med sallad och sen vart det chips, popcorn, nötter, marshmallows, melon, nutellamuffins och ananaspaj med glass.. ja och sen sa Kristina att det fanns Frozen cheesecake oxå, men det tackade jag nej till för jag var proppmätt på allt det andra... Kristinas syster Tanja var hemma en sväng så vi tittade på hennes bröllopsfilm, syrianskt bröllop är ju lite annat en ett svenskt... Oj vad kul att se... även Kristinas bröder var hemma och vände, minstingen Johannes, 15 år, gav mig en kram...  snart var klockan massor och det var dags för mig att åka hem... Kristinas mamma välkomnade mig tillbaka igen när jag ville... lite skillnad på att vara hemma hos mig där det bara är jag och Reggae och hemmas hos dom där det hela tiden kommer och går en massa folk... =) Men jag hade det så trevligt och kände mig så välkommen!!!


Hemma igen så vart det lite msn med Cissi och jag kom även ihåg att messa min kusin Anne som fyller år idag... hela 51 veckor äldre än mig;-)


Nu börjar det att bli dags att sova, så god natt alla som läser..=) vilka ni nu är..


Sov gott och dröm sött...


Puss och kram...

Ovido - Quiz & Flashcards