Alla inlägg den 5 juni 2008

Av Monika - 5 juni 2008 18:22

... alla 10 plus en 13 veckor gammal Rottisvalp vid namn Ina till mig=)...


Japp, dagen börjar inte så bra, har så ont i kroppen och det är ju två träningar idag... Bara att inse att det inte blir någon träning för mig... Surt eftersom det är sista träningen med Elisas motivationsgrupp, =(  men det blir ju en fortsättning till hösten... =) så då är jag igång igen... Dessvärre så fick jag ju skippa självförsvarskursen oxå....


När jag kom hem från jobbet så vilade jag ett tag och sen städade jag klart innan smålandsbesöket anlände... Inget kul att städa men jag hann sitta i min nya Badenbaden stol på balkongen en stund innan de kom och det var skönt...=)


Först så kom min syster Mia med familj som består av Pelle (sambo), Lovisa och Johanna (döttrar och mina små prinsessor), Jonas (Pelles bror) och Jossan (Jonas sambo) och då åkte vi till Maxi och handlade lite inför morgondagen på Kolmården. Sen satt vi på balkongen och njöt innan det var dags för min kusin Anne med familj som består av Wille (man), Alfred och Ludwig (söner) och givetvis Ilona, eller Ina som hon kallas den lilla söta Rottisvalpen... =) att anlända så då gick jag och min syster ner och mötte upp dom... Det är första gången sen jag flyttade till stan för 5 år sen som min kusin och hennes familj kom hit och hälsade på...


Sen var det full fart och prat ett par timmar in på natten... =)

Men först hann jag bli lite arg på sötisen, han hade lovat att vara hundvakt på fredagen då vi andra skulle åka till Kolmården. Men nu skulle han visst åka iväg med några kompisar hela fredagen... Morr.. =(

Men det löste ju sig ändå för Åsa och Jimba ställde upp och passde lilla Ina...


Sen skulle vi ju sova någonstans oxå... =) Hmmm, det blev Anne och hennes familj som fick sova i min dubbelsäng, Mia och Pelle sov i gästsängen, Lovisa och Johanna sov på en luftmadrass modell större, Jonas och Jossan sov dom oxå på luftmadrass, fast de sov på 2 för det läckte visst luft ur båda... och jag sov i soffan, det gick ju bra för den är så skön... Och min lille Reggae han var vettskrämd och var instängd på badrummet och i köket under natten... Stackarn, hur skulle han klara dessa dagar...


Puss, kram och PIS

Ovido - Quiz & Flashcards