Alla inlägg den 8 juni 2008

Av Monika - 8 juni 2008 22:30

... vaknade inatt och kunde inte svälja så ont i halsen hade jag... =( och idag skulle jag ju träna självförsvar i 4 timmar... Hmmm hur skulle det gå...


Låg i sängen jättelänge, sötisen låg brevid och sov så gott... och jag låg och funderade på om jag skulle träna eller inte men bestämde mig för att åka upp och träna i alla fall... Vilket var tur för det var sista gången fick jag veta när jag kom dit... =( vi fick kämpa mot killar idag och det var nyttigt att känna på en killes styrka när man skulle försvara sig... =) men jag var helt slut när jag kom hem...


Sen var det en lång skön dusch som behövdes och sen tog jag med mig resterna av kycklingpajen och åkte till sötisen... =) och stannade kvar där till måndagen... =)


Mmm tycker om honom så mycket...


Ringde och grattade lilla fisen Lovisa på hennes 10 årsdag och sa att jag kommer hem och firar henne på onsdag... och följer med på skolavslutningen på torsdag=)


Puss, kram och PIS

Ovido - Quiz & Flashcards