Alla inlägg den 18 juni 2008

Av Monika - 18 juni 2008 16:36

... att jag får så kul sms av lilla Lovisa... =) Nu när hon har fått en mobiltelefon av mig så kommer det lite småroliga meddelanden ifrån henne...


Som tex idag så har hon varit på ridläger hos min kusin och då fick jag ett mess där det stod: "Hej monika! I dag på ridlägert ramlade jag av 2 gånger:) sen ramlade johanna av 2 gånger. Sen ramlade wilma av 1 eler 2 gånger. Ialafal så hade vi roligt! Kram lovisa :)"


Så jag svarade henne att dom slog väl sig inte... och att jag skulle titta på fotboll på kvällen och heja på sverige.


Då fick jag ett svar: "Det gode inte så ont! hi hi hi hi:) jag skratade bara! Jag skratade bara! Jag ska heja också på sverige:)"


Visst är det underbart och man kan verkligen inte låta bli att le... Stavfel och allt... Att hon lärde sig att hitta smileys oxå... Fniss...


Kram från mig...

Ovido - Quiz & Flashcards