Alla inlägg den 20 juni 2008

Av Monika - 20 juni 2008 17:37

... firade jag och Jeanette ute på Grymön hos Åsa och Jimba... Trevligt!!!


Jag hämtade Jeanette på förmiddagen och pratade lite med sötisen när jag väntade på henne... Han skulle fira midsommar i stugan med sina kompisar..


När vi kom ut så var det dags för lite lunch, det vart ingen sill då det bara är Jeanette som äter det.... men det blev potatis, köttbullar, prinskorv, gräddfil, gräslök, bröd och annat gott och snaps så klart... fast det är jag ju inte så glad i... bara en massa grimaser som roade de andra...


Sen var det en tur bort till midsommarstången, lotteriförsäljning och fika... där träffade vi Jimmys föräldrar och syster med familj...


Sen vart det tillbaka till stugan för en god jordgubbstårta som Åsa och Jimba snidade ihop... och fikatajm igen...=)


På kvällen så grillade vi och satt och pratade, lyssnade på Rongedals skiva... Jag kände mig hänig och mådde inget vidare då jag har varit sjuk ett tag och det vill inte släppa... hosta, förkyld och ont i halsen... så när det var dags att gå bort på dansen så stannade jag och Jeanette hemma i stugan och bara var...


Men vi hade en trevlig midsommar i allafall...


Lovisa messade mig på kvällen ;-) "Hej monika! I dag när vi och jonas och josan och lejf var på bålmsö. När vi skulle åka hem så klemde jag mit ben i bildön det gorde ont. Jo förstås vi åkte färgan det var kul:) Kram lovisa   B-)"


Ja vad säger man... ;-) man blir glad av små söta mess...


Kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards