Direktlänk till inlägg 31 januari 2009

Usch då...

Av Monika - 31 januari 2009 01:20

... var bara tvungen att kolla lite statistik nu när jag rapporterade in fredagens steg i stegtävlingen...


Vi startade den 15/1 och fram till idag den 30/1 så är det 16 dagar... och om jag då räknar att jag ska gå 10 000 steg om dagen så är ju det 160 000 steg som jag skulle ha gått till ikväll när jag ska rapportera in...


Och jag har då alltså bara gått 123 987 steg, vilket betyder att jag ligger back med 36 013 steg utöver de 10 000 steg som jag ska gå dagligen för att komma i mål i Prag i tid... sen är det ju alltid bra om man kan gå mer än de 10 000 stegen varje dag...


Så det betyder att jag har ett stegsnitt på bara 7 749 steg om dagen och på dessa 16 dagar så har jag gått 92 km...


Hmmm ska jag skippa sömnen och vandra Norrköping runt eller ska jag sova nu, med stegräknaren på mig eftersom jag inte ligger still när jag sover... så kanske det blir några steg i natt;-)


Ja ja... jag får nog gå och sova lite nu... ;-) och sen promenera en massa i morgon i stället.. och hoppas att det blir mer än 10 000 steg då istället så att jag kommer ifatt mig själv igen...


Berättar i nästa blogginlägg om hur det går...;-) Hi hi hi, vad jag skriver fyndigt...


Puss och kram ännu en gång...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monika - 28 mars 2016 01:24


Hade skrivit ett långt inlägg innan ikväll.. Sen hände något med datorn och jag hade inte sparat något av det.. Allt bara hängde sig och det bara försvann.. ? Får skriva en annan kväll.. Men det var ju inte så här det skulle bli med mitt blogg...

Av Monika - 13 mars 2016 21:16

Hej Bloggen! Long time no se... Jag har tänkt länge på att kanske komma igång igen, behöver nog skriva av mig massor... Mår ju lite bättre av det och att få må bättre är något jag verkligen behöver just NU!!!   Under 2015 var jag ju inte här...

Av Monika - 2 november 2014 10:37

Äntligen! Ikväll kommer M hem igen!! Han åkte till Köpenhamn i fredags, jag hann säga hejdå vid tåget, för att tävla i Masters.. Ja simning alltså.. Det gick bra, ett guld i 50 m fjärilsim och ett brons i 50 m bröstsim.. Lagkapperna gick väl okej, ...

Av Monika - 2 november 2014 00:56


Jahopp, dryga 7 månader sen jag var här.. Så skulle det ju inte bli.. :/ Livet är som en enda rörig berg och dalbana! Hur ska jag orka?! Kanske skriver lite längre i morgon, just nu vill jag bara lägga upp denna bilden och tänka på änglarna i ...

Av Monika - 28 mars 2014 00:06


Resultatet ser ni här nere... (startbilden är tagen 9/9-12, jag startade om på VV 25/10-12 och delmålsbilden är då tagen igår den 26/3-14, sakta men säkert neråt trots lång tid... ) ...

Ovido - Quiz & Flashcards