Direktlänk till inlägg 28 juni 2009

Åhhhhhhh världens mysigaste helg...

Av Monika - 28 juni 2009 21:45

... och världens mysigaste Camarokille!!!

 

Jag är sååååå lycklig!!!

 

Ni som har följt min blogg ett tag och ni som känner mig vet ju att jag har gått på hur många nitar som helst när det gäller killar så gissa om jag känner mig som om jag går på moln...

 

I fredags så jobbade jag till 14 och sen var jag och handlade lite innan jag åkte hem och fixade det sista innan Camarokillen skulle dyka upp... Vill ju ha så fint som möjligt här hemma... =)

 

Nervös var jag ju som en tok, men varför egentligen... Kunde ju bara tänka mig hur nervös han var i bilen på väg ner hit...

 

Snart var han här och jag fick en kram till hälsning.... Vi är nog båda ganska blyga för i messen har vi då minsann skrivit att vi skulle pussas när vi sågs... ;-)

 

Vi gick upp till mig en sväng innan vi bestämde oss för att ta en promenad i solen och hitta nånstans att äta... Jeanette ringde och då tyckte hon att vi skulle gå till Butlers och äta... så efter en skön promenad så hade vi snart ett mysigt litet bord på uteserveringen på Butlers... och väldigt god mat blev det oxå... Vi satt och pratade ett bra tag innan vi började vår promenad hemåt igen... Fortfarande lite blyga så ingen av oss vågade ta den andres hand... Kände mig som en tonåring igen... Fniss... Ville ju inget hellre än att han skulle hålla min hand, krama mig och pussa på mig...

 

Väl hemma igen så satt vi i soffan och pratade ett bra tag innan jag tog mod till mig och kröp upp jämte honom... och snart så fick jag den efterlängtade pussen/kyssen... säger bara WOW!!! Pirret i magen var så mysigt... Jag är kär-pirret... ;-)

 

I går så hade vi en mysdag, lärde känna varandra lite mer och på sena eftermiddagen så åkte vi ut till Åsa och Jimmy på Grymön för lite grillning och sällskap... En riktigt trevlig kväll med mycket skratt, kortspel och tåflörtning... ;-) Hihihi...

 

Idag har vi promenerat runt Strömmen i solen, håll handen och pussats en massa... ;-) såååååå mysigt tycker jag att det är... =)  Vi stannade till på mysiga Färgaregården och åt varsin macka och pratade ännu mera...

 

På väg hem igen så bestämde vi oss för att åka ner till Söderköping och äta en glass och promenera lite längs Göta kanal... och på vägen ner till Sörping så passerade vi ju jobbet så då stannade vi till där en sväng så han fick se vart jag jobbar... och hälsa på chefen... ;-)

 

Efter en underbart mysig stund i Sörping med god glass och underbart sällskap så var det dags att åka hemåt igen för han måste åka hem till Västerås och hämta sin son...

 

Jag har haft en underbar helg med underbart sällskap och jag hoppas verkligen att vi ses snart igen...=)

 

Jag är nog på god väg att bli riktigt kär i denna Camarokille och jag tror att han känner för mig oxå... Nu kan jag bara hålla tummarna att det håller i sig och vi kan ses igen för att se vad som kommer att utvecklas mellan oss...

 

Nu ska jag snart sova och drömma om killen som har gjort mig så lycklig i helgen... ;-)

 

Pussar och kramar till honom (i massor!!!) och till er som läser detta oxå...

 

 

 

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monika - 28 mars 2016 01:24


Hade skrivit ett långt inlägg innan ikväll.. Sen hände något med datorn och jag hade inte sparat något av det.. Allt bara hängde sig och det bara försvann.. ? Får skriva en annan kväll.. Men det var ju inte så här det skulle bli med mitt blogg...

Av Monika - 13 mars 2016 21:16

Hej Bloggen! Long time no se... Jag har tänkt länge på att kanske komma igång igen, behöver nog skriva av mig massor... Mår ju lite bättre av det och att få må bättre är något jag verkligen behöver just NU!!!   Under 2015 var jag ju inte här...

Av Monika - 2 november 2014 10:37

Äntligen! Ikväll kommer M hem igen!! Han åkte till Köpenhamn i fredags, jag hann säga hejdå vid tåget, för att tävla i Masters.. Ja simning alltså.. Det gick bra, ett guld i 50 m fjärilsim och ett brons i 50 m bröstsim.. Lagkapperna gick väl okej, ...

Av Monika - 2 november 2014 00:56


Jahopp, dryga 7 månader sen jag var här.. Så skulle det ju inte bli.. :/ Livet är som en enda rörig berg och dalbana! Hur ska jag orka?! Kanske skriver lite längre i morgon, just nu vill jag bara lägga upp denna bilden och tänka på änglarna i ...

Av Monika - 28 mars 2014 00:06


Resultatet ser ni här nere... (startbilden är tagen 9/9-12, jag startade om på VV 25/10-12 och delmålsbilden är då tagen igår den 26/3-14, sakta men säkert neråt trots lång tid... ) ...

Ovido - Quiz & Flashcards