Direktlänk till inlägg 11 juni 2008

Sjuk....

Av Monika - 11 juni 2008 10:27

... och jag som ska åka hem till småland idag... =(


Usch då vad jag har varit dålig sedan i söndags, feber, hosta och ont i halsen... Då är det inte lätt att sitta och prata i telefon hela arbetspassen på jobbet... Idag fick jag gå hem klockan 11, skulle ju ha slutat klockan 14 men det gick bara inte att vara kvar... Hostar så att jag nästan kräks... =(


Vilade några timmar när jag kom hem och sen packade jag och förberedde inför smålandsresan... Slog in paket till tjejerna eftersom jag ska fira Lovisa som har fyllt 10 år nu...=) Stora tjejen... Jag måste bara fundera ut hur jag ska överlämna mobiltelefonen till henne som hon ska få utav mig efter att Syrran och Pelle har gått med på det... En mobiltelefon har stått överst på önskelistan som jag har fått av Lovisa.. så nu ska det bli roligt att se reaktionen när hon får den...=)


Pratade med sötisen som är ledig idag men han kom inte förbi och sa hejdå innan jag skulle åka... =(


Sen var det dags att bära ut allt till bilen och åka och gissa då vad som inte funkade...!!! BILEN STARTADE INTE!!!! J...A  S..T!!! Så då fick jag ringa upp till Åsa och Jimba som kom ner och hjälpte mig igång med startkablar...=(  


Sen var det att gasa på så att jag skulle komma fram någongång... Det var lagom roligt att köra när man inte mår bra...=(


När jag kom fram så var det glada miner från tjejerna och det bestämdes att jag som vanligt skulle sova i Johannas säng... =)

Lite kvällsmat och prat med systeryster innan vi somnade...


För i morgon är det ju skolavslutning och då måste man ju vara pigg... =)


Puss, kram och PIS

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monika - 28 mars 2016 01:24


Hade skrivit ett långt inlägg innan ikväll.. Sen hände något med datorn och jag hade inte sparat något av det.. Allt bara hängde sig och det bara försvann.. ? Får skriva en annan kväll.. Men det var ju inte så här det skulle bli med mitt blogg...

Av Monika - 13 mars 2016 21:16

Hej Bloggen! Long time no se... Jag har tänkt länge på att kanske komma igång igen, behöver nog skriva av mig massor... Mår ju lite bättre av det och att få må bättre är något jag verkligen behöver just NU!!!   Under 2015 var jag ju inte här...

Av Monika - 2 november 2014 10:37

Äntligen! Ikväll kommer M hem igen!! Han åkte till Köpenhamn i fredags, jag hann säga hejdå vid tåget, för att tävla i Masters.. Ja simning alltså.. Det gick bra, ett guld i 50 m fjärilsim och ett brons i 50 m bröstsim.. Lagkapperna gick väl okej, ...

Av Monika - 2 november 2014 00:56


Jahopp, dryga 7 månader sen jag var här.. Så skulle det ju inte bli.. :/ Livet är som en enda rörig berg och dalbana! Hur ska jag orka?! Kanske skriver lite längre i morgon, just nu vill jag bara lägga upp denna bilden och tänka på änglarna i ...

Av Monika - 28 mars 2014 00:06


Resultatet ser ni här nere... (startbilden är tagen 9/9-12, jag startade om på VV 25/10-12 och delmålsbilden är då tagen igår den 26/3-14, sakta men säkert neråt trots lång tid... ) ...

Ovido - Quiz & Flashcards