Direktlänk till inlägg 8 december 2008

Idag är det ingen vanlig dag...

Av Monika - 8 december 2008 23:27

... för idag är det Mr J:s födelsedag...=) Hipp hipp hurra för Jonny idag... med blommor och blader vi firar denna dager, med en enkel tulipan uppå bemärkelsedan, vi har den äran, vi har den äran att gratulera.... Congratulations and celebrations.... Ja må han leva, ja må han leva, ja må han leva uti hundrade år.... Så att han kan starta min bil med startkablar när det behövs;-) hi hi hi..


Som sagt Jonny har äran att fylla år idag och det har jag firat genom att äta lunch och fika med honom på stan, i Glaskupolen närmare bestämt... han blev uppvaktad med lite lotter, ynka 5 kronor i vinst, en noblesskartong och en påse skumtomtar=) jag tror att han blev glad i alla fall...


När vi hade suttit ett ganska bra tag och tittat på folk så gick vi till Clas Ohlsson och jag inhandlade mig en sååååååååå söt liten mobiltelefonstrumpa med Nalle Puh på =) så klart... så nu slipper min nya fina mobil att frysa... hi hi hi..

Sen åkte vi en sväng till ÖB och shoppade loss innan han släppte av mig hemma...


Ikväll var det dags för schemamöte i affären och det var schema för 6 veckor framåt som gällde... jag som åker till småland över jul och nyår jobbar lite mer sen, typ nästa år... konstigt det känns att säga nästa år redan men det är ju snart så...


Hemma igen så var det soffan och tv:n som gällde... ikväll var det dags för Cityakuten och Prison Break igen... hmm spännande...


Ikväll har jag även pratat en kort stund med Kalmarkillen i telefon... trevlig och snäll var han...

Har även pratat med mamma idag, hon var lite orolig då en väninna i natt hade fått en rejäl hjärtinfarkt på jobbet och fick åka i ilfart ända upp till Jönköping i stället för Värnamo... Denna väninna hade så sent som i lördags varit ute och dansat med mamma så jag sa att det var ju tur att det inte hände då utan på jobbet med tillgång till nattsköterska och så där...


I morgon är det dags för näst sista vägningen hos Elisa, nästa vecka så stänger hon... Så tråkigt!!!! så sen blir det att ta sig till Tjejernas Athena på Lindövägen för vägning...


Nu väntar dock kudden och täcket på mig och det ska bli skönt att sova lite...


Så sov gott, dröm sött och trevlig resa...


Natti natti


Puss & kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monika - 28 mars 2016 01:24


Hade skrivit ett långt inlägg innan ikväll.. Sen hände något med datorn och jag hade inte sparat något av det.. Allt bara hängde sig och det bara försvann.. ? Får skriva en annan kväll.. Men det var ju inte så här det skulle bli med mitt blogg...

Av Monika - 13 mars 2016 21:16

Hej Bloggen! Long time no se... Jag har tänkt länge på att kanske komma igång igen, behöver nog skriva av mig massor... Mår ju lite bättre av det och att få må bättre är något jag verkligen behöver just NU!!!   Under 2015 var jag ju inte här...

Av Monika - 2 november 2014 10:37

Äntligen! Ikväll kommer M hem igen!! Han åkte till Köpenhamn i fredags, jag hann säga hejdå vid tåget, för att tävla i Masters.. Ja simning alltså.. Det gick bra, ett guld i 50 m fjärilsim och ett brons i 50 m bröstsim.. Lagkapperna gick väl okej, ...

Av Monika - 2 november 2014 00:56


Jahopp, dryga 7 månader sen jag var här.. Så skulle det ju inte bli.. :/ Livet är som en enda rörig berg och dalbana! Hur ska jag orka?! Kanske skriver lite längre i morgon, just nu vill jag bara lägga upp denna bilden och tänka på änglarna i ...

Av Monika - 28 mars 2014 00:06


Resultatet ser ni här nere... (startbilden är tagen 9/9-12, jag startade om på VV 25/10-12 och delmålsbilden är då tagen igår den 26/3-14, sakta men säkert neråt trots lång tid... ) ...

Ovido - Quiz & Flashcards