Alla inlägg den 3 september 2008

Av Monika - 3 september 2008 00:23

... och solen är framme=) kan man bli annat än glad....


Kunde ju inte sova inatt heller men jag försökte sova lite längre på dagen men det gick ju inte så bra det heller... så jag börjar bli rejält trött på det här med sömnen nu... Hoppas att det vänder snart!!!


Sen satt jag framför datorn en stund, skulle ju kolla lite på handlingsplanen inför morgondagens besök på AF... fyllde i en årsanmälan till facket osv... lite duktig är jag iaf...


Spanade lite på gotlandskillens foton... som Jessica alltid säger: Ögongodis!!! Mmm ;-) 


Sen bytte jag kläder och på med träningsskor och så gav jag mig ut på en timmes promenad runt strömmen i solen... SKÖNT!!! Måste ju tänka på Cissis morot i november=)... Bra musik i öronen och tankarna på Gotland;-) hmmm undrar just varför... messade till honom att jag tänker på honom idag när han ska på möte... =) hoppas att han uppskattar det...


Väl hemma igen så pratade jeg en stund med Åsa sen var det dags att duscha och göra sig iordning för ikväll är det några timmar på jobb nr 2... Idag var det fullt med folk men i jämn strid... Cicci kom in och hälsade på lite oxå...


Hann inte mer än innanför dörren när gotlandskillen ringde=) han höll på att tatuera sig, ajajaj säger jag bara... pratade en stund... sen skulle jag ringa Jeanette men hon hann som vanligt före mig... så skrattade vi en stund... Hej Hej lilla apa...


Jag lagade lite mat och myste ihop i soffan och lyssnade lite på gotlandkillens härliga sångröst... mmm bara smällter när jag hör han sjunga...:-)


Sen lyssnade jag lite på Kurt Nielsen, en kille från Norge som sjunger fantastiskt bra... hans "rise to the occasion" är ju bara så bra..


Gotlandskillen messade godnatt och jag bara sitter och ler... men sen dyker den upp igen, min osäkerhet... tänk om han inte tycker om mig som jag är... tänk om han leker med mig... Pust, varför får jag sådana tankar...??? Är inte jag oxå värd att vara lycklig???


Önskar att jag kunde fråga mormor om hon kan se vad som kommer att hända med mitt liv, änglar bör väl kunna se sånt???


Ska se om jag kan sova snart... Hoppas!!!


Natti natti världen och min älskade lilla mormor... hur länge ska man sakna, för alltid eller??? Kommer man någonsin sluta sakna sin mormor..??

Ovido - Quiz & Flashcards