Alla inlägg den 24 september 2008

Av Monika - 24 september 2008 00:05

... från Cissi på hennes EmiliaMeja-blogg;-)


So here it comes gums=)


5 saker i min frys

* kantareller från de småländska skogarna

* blåbär från de småländska skogarna

* kycklingfilé

* nötfärs

* korvbröd


5 saker i min garderob

* massor av fina kläder, dock för små för tillfället

* ett par svarta skinnbyxor =( usch hur kunde jag ha det...

* dynan till min badenbaden-stol

* Reggaes transportbur

* en gammal dator från Vrinnevisjukhuset


5 saker i min väska

* min Nalle Puh-filofax

* pennor, så att jag kan skriva i Nalle Puh-filofaxen

* läppstift, läppglans, lypsyl m.m

* ett överlevnadskit från Jeanette ;-) innehållande ha ha ha kondomer m.m hi hi hi

* min fina dyra Esprit-plånbok


5 saker i mitt badrumsskåp

* nagelfil, ett måste till mina naglar med fransk manikyr

* pincett så att ögonbrynen är snygga

* en deo eller yvå

* bodylotion

* hårvårdsartiklar


5 saker i min bil

* ett strömlöst batteri =(

* en cd-skiva från syrrans Pelle

* 2 par gång-stavar

* extra spolarvätska

* laddare till mobilen


Nu har jag ju inte så många att utmana så det blir du Jessica som får äran att utmana vidare i denna bloggvärld =)


Kramis och natti en gång till...

Ovido - Quiz & Flashcards