Alla inlägg den 2 mars 2009

Av Monika - 2 mars 2009 22:51

... är det den 2:a mars... Jag är ledig efter att ha jobbat hela helgen och det ska bli så skönt att bara slappa... eller???!!!


Näe just det ja, skulle ju ta mig ner till Tjejernas Athena på Lindövägen för vägning då jag jobbar resten av veckan då mina vägningstider är... så det var bara att stiga upp och klä på sig och ta sig ner till vågen.... var ganska inställd på att det skulle vara plus på vågen eftersom jag var och vägde mig senast i torsdags... så döm om min förvåning när jag hade 0,6 kg minus på vågen... =) Tjoho, det måste vara alla promenader som jag har gått i helgen... det kändes skönt!!!


Hemma igen så fick jag slappa lite innan det var dags för mat och sen iväg till kvällens buggkurser... =) nu känner jag mig lite varm i kläderna efter 1 månad på kurs och jag tycker själv att det går framåt med raska steg på dansgolvet... ;-) hoppas bara att det håller i sig och att man lär sig mera... dock är det svårt att dansa med vissa, en del har ju ingen som helst taktkänsla och och en del drar i en som om man vore en trasdocka eller något liknande... så man önskar att man kunde välja sina danspartner mera...


Ja och kvällen blev lite msn:ig;-) pratade lite med Anders faktiskt, det var ett tag sen och jag lyssnade på en låt på Youtube som fick mig att tänka på honom... "som jag hade dig förut" med Lasse Winnerbäck och Melissa Horn... den är bara så fin så jag skickade över länken till Anders och bad honom lyssna... Han tyckte oxå om den... sen pratade vi lite allmänt och jag frågade även hur han mår nu för tiden och det är så skönt att höra att han fortfarande mår bra!!! Kram på dig för det...


Sen bytte jag ju några ord med smålandskillen på FB-chatten oxå... =)


Och när jag var ute på Youtube så kollade jag om Björn hade lagt ut några mer låtar och det hade han... så då lyssnade jag en stund på honom innan jag fick för mig att skicka ett mail till honom och be honom spela in sin låt igen, min favorit... "Sick and tired", som han har skrivit själv... den är riktigt bra tycker jag... så nu får vi se om jag har turen framöver att få höra den igen...


Dagens skörd till stegtävlingen är 18 745 steg och se nu hur stegen på min PLUSsida ökar hela tiden... =) det är nu hela 57 869 steg plus... så nu har jag gått 391 km, totalt 527 869 steg på 47 dagar och stegsnittet är nu uppe på 11 231 steg... Yes vad jag är duktig!!!


Nu är det dock dags att hitta in till sovrummet, täcket skriker efter sällskap och jag är faktiskt ganska trött...


Så sov gott och dröm sött...


Puss och kram från mig...

Ovido - Quiz & Flashcards