Alla inlägg den 24 mars 2009

Av Monika - 24 mars 2009 22:36

... idag för vårat lag, Per and the Go-Go girls....


Japp idag, 69 dagar efter start så är laget i mål!! Kul!! Grattis till oss... =)


Målet var ju att komma i mål i Prag på 81 dagar... vi skulle gå mellan Malmö och Prag, 605 km, mellan den 15/1 och 5/4.... och vi kom i mål på 69 dagar... =) så nu fortsätter vår tripp ut i Europa...


Personligen har jag några dagars stegande kvar innan jag är framme i Prag, men jag ligger ju bra till för att hinna innan det är sista dagen...


Annars idag så har jag jobbat, jag bytte ju pass med chefen så jag fick sovmorgon... Passade på att ringa vårdcentralen i morse för jag blir tokig av att inte kunna sova på nätterna pga hostan som bara blir värre och värre... därför kan jag ju inte heller vara ute och gå så mycket som jag vill... =(

Så i morgon bitti ska jag åka upp till vårdcentralen och ta ett prov för att se om det finns någon infektion i kroppen... Trött på att må så här...


Ja trots att jag inte är ute och går långa promenader så kommer jag lyckligtvis upp i steg... så idag har jag då gått totalt 792 375 steg, dagens skörd på stegräknaren slutade på 11 605 steg... nu har jag gått 586 km, snittet är på 11 484 steg och på PLUSsidan är det nu 102 375 steg... =)


Nu blir det sängen och sooooooova... hoppas jag i alla fall... ska ju upp tidigt... =(


God natt där ute, sov gott, dröm sött och trevlig resa...


Puss och kram...

Ovido - Quiz & Flashcards