Alla inlägg den 3 mars 2009

Av Monika - 3 mars 2009 23:27

... Sandra och Kristina har det varit idag...


Idag har jag haft ännu en ledig dag, skönt och välbehövligt!!! När ska denna trötthet försvinna egentligen???


Halv fyra skulle jag träffa Sandra och Kristina på Fräcka Fröken på stan för en efterlängtad fika... Kristina vart dock lite sen, men jag och Sandra hade så mycket att prata om så tiden den bara försvann... När Kristina väl dök upp så hade hon en jättesöt liten tjej med sig som hon var barnvakt till... Ellinor tror jag att hon hette... jag och Sandra fick varsin kram av henne innan de skulle gå hem... så söt då...=)


Jag följde med Sandra hem efter fikan för att titta på deras badrum som är totalt utblåst eftersom de håller på att renovera... så hon visade lite hur det skulle bli när det var klart... ska bli riktigt spännande att se....


Sen var det dags för mig att bege mig hemåt... slappa ihop i soffan med Reggae och bara få vara lite... nu blir det många dagar med jobb... och kanske party på lördgakväll...=)


Idag stannade stegräknaren på 10 807 steg vilket betyder att jag nu har förflyttat mig 399 km (Åhhhhhh så nära 400=() jag har gått totalt 538 676 steg på 48 dagar och stegsnittet är nu 11 222 steg... och på PLUSsidan står det nu 58 676 steg... Bra, bra, bra.....=)


Natti natti och söta drömmar ni som läser detta...


Puss och kram...


Mormor jag saknar dig, har du det bra?? Kom och sitt hos mig så att jag kan sova tryggt i natt...

Ovido - Quiz & Flashcards