Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Monika - 11 mars 2009 23:43

... och jag gör inte så värst mycket känner jag...


Buggkursen är fortfarande lika rolig och jag ser fram emot varje måndag... Vill dansa mer än en gång i veckan bara, så att man kan lära sig mer... Idag var en av alla som hjälper till däruppe, Jonas, där med sin kamera för att fota grupperna och när vi dansade lite till NOSD hemsida...undrar just hur de bilderna kommer att se ut på mig?? =(

Ja ja, återstår att se... efter kursen tog jag sällskap med en av killarna som går i första gruppen och hjälper till som extradansare i andra gruppen ut till parkeringen... pratade en stund och han är jättertrevlig... alltid kul att dansa med honom...


Igår jobbade jag extra åt Lena hela dagen då hon var ledig för hennes gubbe fyllde 50... alltid bra med några extra timmar, men det får inte bli för många för detta jobb kräver mer av en än man tror=(


Sen var jag bara hemma på kvällen och tittade på tv...


Idag hade jag planerat att gå till jobbet men vakna med ont i halsen och jag vill verkligen inte bli sjuk igen så jag tog bilen till jobbet i stället... Kvällen var ganska lugn och det var skönt att komma hem igen och krypa ner i soffan med Reggae... i morgon är jag ledig för att sen jobba hela helgen...


Har pratat lite i telefon med min lilla mamma och min lillasyster... Längtar hem till dom nu...


Och lite msn med smålandskillen oxå;-)


Nu blir det natti för i morgon är det något spännande som ska hända;-) och jag är så nyfiken på det...=)


Natti natti ni där ute som läser min lilla blogg om min vardag, hur jag mår och vad jag gör..


Ja just det ja... stegrapporteringen höll jag på att glömma... och det går ju inte...;-) nu har jag under dessa 3 dagar kommit upp i hela 643 014 steg totalt på 56 dagar, det betyder att jag har gått 476 km, snittet är nu på 11 482 steg och jag ligger PLUS med 83 014 steg =D

Känns bra måste jag säga...

Puss och kram...

Ovido - Quiz & Flashcards