Alla inlägg den 13 mars 2009

Av Monika - 13 mars 2009 22:17

... mm som det kan bli... även denna mars månad fick en fredagen den 13:e och jag vill inte stiga upp ur sängen...


Mådde som en kratta när jag vaknade och visste att jag skulle jobba hela kvällen... så det var bara att stiga upp och göra sig iordning... för idag var det ju även dags för vägning=( och jag som inte har kunnat röra på mig... så idag vart det plus på vågen, fast inte så mycket och det var ju bra!! =) det kanske jag kan fixa till nästa vecka då... för då ska jag väl ha blivit frisk och kry igen och kunna promenera till jobbet...


Så sagt och gjort, ner till Lindövägen för vägning och sen till stan för en snabb lunch innan jag tog bussen ut till Hageby för jobb hela kvällen med Giovanna...  det var en ganska lugn kväll faktiskt... skönt för då behövde jag inte överanstränga min hals så mycket, för nu hostar jag massor igen och halsen är svullen...


Hemma igen på kvällen så tittade jag på Let´s Dance och pratade lite med smålandskillen på msn...


Idag kom jag upp i 12 840 steg och det gör nu min vandring till hela 490 km... nu har jag i alla fall kommit upp i totalt 661 691 steg på 58 dagar, snittet ligger på 11 408 steg och jag ligger PLUS med 81 691 steg...=)


Nu ska jag sova för imorgon börjar jag kl 8 å jobba...=(


Natti natti där ute och sov så gott...


Puss och kram från sjuka mig...

Ovido - Quiz & Flashcards