Alla inlägg den 12 mars 2009

Av Monika - 12 mars 2009 22:48

... har det varit idag...


Började dagen med att vakna sjuk... =( Hmmm har ju inte tid med det... eller råd för den delen...


Klockan 10 skulle jag vara hos Ewa för att träffa Jeanette från Stockholm... ;-) jättespännande, för jag visste ju faktiskt inte vad som skulle hända idag...

Jeanette är jättemysig och samtidigt som jag känner mig trygg i hennes sällskap så är det lite nervöst eftersom jag inte riktigt vet vad hon får för vibbar runt mig.. =) Nu undrar nu förstås vad jag babblar om... =)


Idag skulle jag träffa Jeanette för att testa på Healing... Spirituell Healing kallas det... och det var spännande kan jag bara säga...

Jag fick veta att jag hade levt på Romartiden som en väldigt rik kvinna med mycket guld runt omkring mig, fast väldigt ensam... sen hade jag även levt en eller flera gånger på 16 och 1700 talet som en liten fattig pojk som blev illa behandlad... och det man har levt som innan tar man visst med sig i det liv man lever nu... så var är allt guld??  jag som mest är fattig och ensam....


Vid ett tillfälle under healingen så kände jag doften av mormor så jag undrar om hon inte var där och övervakade det hela...


Sen fixades och trixades det med mina chakran som det kallas... dock fick jag veta att eftersom jag mår som jag gör så kommer jag inte att märka så stor skillnad efter denna gången, jag skulle behöva göra detta flera gånger innan min balans är helt återställd...


När vi var klara så pratade vi en stund och jag visade Jeanette något som hon fick positiva vibbar av och som hon sa, det känns bra... =) så nu återstår det att se... hi hi hi...


Fick med mig rådet att åka hem, dricka mycket vatten och vila/sova hela dagen för det behövde jag och min kropp... och jag som nu kände att jag inte alls mådde bra tog henne på orden...


Hemma kröp jag ihop i soffan och sen sov jag...  så skönt...


Pratade en stund med mamma om healingen och sen ringde jag lilla Jeanette som är i Danmark hos Kenneth och berättade för henne oxå...


Kvällen tillbringades i soffan, tittandes på tv och lite snurrande på FB...


Dagens steg blev inte så många, bara 5 844 stycken, så nu har jag förflyttat mig 480 km, jag har gått 648 858 steg på 57 dagar och snittet är nu 11 383 steg... Stegen på PLUSsidan krympte idag till 78 858 men det gör ju inget för jag är ju på PLUS i alla fall...=)


Nu ska jag hitta in till sängen och fortsätta sova där... kanske vaknar jag piggare i morgon... Hoppas!!!


Natti natti till er alla... och till dig oxå älskade lilla mormor...


Puss och kram

Ovido - Quiz & Flashcards