Alla inlägg den 14 mars 2009

Av Monika - 14 mars 2009 23:42

... är det idag...


Började jobba vid 8 idag, slutade vid 15... idag var det jag och Monica som jobbade och det gick bra, skönt att man kan fråga om det är något man undrar över... slippa jobba själv så mycket...  idag fick jag springa ner till Lindahls för att köpa mig en macka, var så hungrig och tänkte att jag inte skulle klara mig tills jag kom hem och fick laga mat och äta...


Mådde fortfarande inget vidare så när jag slutat så sprang jag bara in på Kvantum en sväng innan jag tog bilen hem och kröp i hop i soffan i myskläder och somnade... sov som en stock i 1,5 timme och frös gjorde jag så innan jag somnade in riktigt hårt så satte jag på en värmefläkt som jag har... när jag vaknade till liv så kände jag mig helt slut och gick in i badrummet och hämtade febertermometern.. och ja men visst, då hade jag feber igen... har jag nu lyckats få tillbaka influensan igen??? Jag som aldrig är sjuk i vanliga fall...


Lyckades fixa lite mat innan Melodifestivalsfinalen i Globen skull börja och jag gillar ju många låtar men dock inte den som vann...=( HUR KAN SVERIGES BEFOLKNING RÖSTA PÅ DEN DÄR HEMSKA OPERASÅNGERSKAN??????? Låten i sig kan jag tycka ändå kan vara okej, men jag tycker fortfarande att Fredrik Kempe skulle  ha sjungt den själv!!!


Ringde hem till min syster under kvällen och pratade först lite med Pelle som som vanligt drev med mig och jag som vanligt inte vet om jag ska tro på honom eller inte;-) sen fick jag prata en stund med LillMia innan jag till slut fick prata med min lillasyster... Nu längtar jag hem till dom och barnen...


Det blev även lite msn med smålandskillen innan jag nu ska knoppa in för natten... det är ännu en arbetsdag i morgon och ska jag orka så behöver jag sova lite...


Dagens skörd på stegräknaren ser ut så här... 12 380 steg, resulterar i 499 km och totalt 674 078 steg på 59 dar... stegsnittet är nu 11 425 och på PLUSsidan står det 84 078 steg...


"I´m moving on....." med Sarah Dawn Finer är en låt som jag kommer att somna fint till... tycker om den och Sarahs röst...


Godnatt och sov så gott..


Puss och kram...

Ovido - Quiz & Flashcards