Alla inlägg den 27 mars 2009

Av Monika - 27 mars 2009 23:05

.... i Prag personligen... =)


Dagen börjades med vägning, sen vart det lunch innan jag åkte ut till jobbet för ett kvällspass...


Har skickat paketen till Frida och Elin idag... Hoppas att de blir glada när de får sina paket på måndag... =)


Kvällen blev ganska lugn på jobbet, det var jag och Lena som jobbade ikväll... Vi skojade till det och sa att vi skulle haft en bra film och lite popcorn för att fördriva tiden... =)


Väl hemma igen efter jobbet så bara slappade jag i soffan, skönt att inget göra ibland... Humöret går ju upp och ner som en berg och dalbana och jag orkar inte ibland... och denna helgen blir lite jobbig oxå... berättar mer på söndag... =(


Nu ska jag i alla fall berätta att jag har kommit fram till Prag och lite till... för efter dagens steg som blev 10 327, så har jag nu på 72 dagar gått 611 km, totalt 825 939 steg, snittet ligger på 11 471 och på PLUSsidan är det nu 105 939 steg... Tjoooohooo!! Grattis till mig själv!! Nu ska det skrivas ut fina diplom både till mig och till laget... Kul kul...


Dags att sova nu, jobb hela helgen...


Godnatt ni där ute som läser detta... sov gott och dröm söta drömmar..


Puss, kram och PIS...

Ovido - Quiz & Flashcards