Alla inlägg den 16 mars 2009

Av Monika - 16 mars 2009 23:48

... idag... =)


Mamma ringde på kvällen när jag var på buggkurs, hann inte prata då så jag ringde upp henne på vägen hem... och det var längesen jag hörde henne såååååå glad!!! =)


Idag har mamma blivit med en liten 4:a årig CockerSpaniel vid namn Rambo... mammas kusins mans syster har ägt hunden och efter skillsmässa så kunde hon inte ha honom kvar... och mamma som har pratat om att hon vill ha en liten hund igen blev ju jätteglad av att få honom... för ja, hon har fått honom...


Så nu ska det bli så kul att komma hem och få träffa honom... =) Jag kommer att lägga upp foto på honom här när jag har varit hemma i småland nästa gång...


Kvällens buggkurs var som vanligt rolig!!!


Och lite msn med smålandskillen vart det ju oxå;-)


Och lite stegrapportering då!!  Nu har det gått 61 dagar, jag har gått 695 149 steg, snittet är 11 369 och det är totalt 514 km... På PLUSsidan är det nu 85 149 steg... känns riktigt bra!!


Nu är det dags att sova lite...


Natti natti, sov gott och trevlig resa till drömmarnas land..


Puss och kram

Ovido - Quiz & Flashcards