Direktlänk till inlägg 26 mars 2009

Idag är det ingen vanlig dag...

Av Monika - 26 mars 2009 23:12

... för idag är det Camillas 30 årsdag... =) och lilla Fridas 6 årsdag... =)


Grattis på eran dag!!


Idag har jag varit ledig och dagen har tillbringats i solens sken... jag har varit hos Fredrika och fixat mina naglar så nu är dom fina igen... och sen var jag på stan och köpte födelsedagspresent till Frida och givetvis en liten paket till lillasyster Elin oxå... för sån är jag...=) Det blev rosa Hello Kitty klänning och grå leggings till dom... Hoppas att dom blir glada...=)


Sen var jag och hämtade min cykel... som nu är vårservad... och nya däck är det på oxå... så nu är det bara en tvätt som saknas sen är den riktigt fin igen... min gröna Crescent Embla... =)


När jag var på väg hem så stannade jag som bestämt till hos Camilla och uppvaktade henne med en blomma... och sen åt vi lite våfflor innan jag följde med henne upp till NOSD för att titta på lite på de buggkurserna...


Jag kan bara meddela att även att jag mår som en kratta så visade provet igår ingenting... Fick lite rejäl hostmedicin i form av Cocilliana utskriven så att jag kan få sova på nätterna i alla fall...


Och gissa vad... det saknas 1 !!!!! km för mig till jag är i mål i Prag... Åhhh typiskt att man inte visste det innan man rapporterade in stegen i datorn... för då hade jag ju gett mig ut på en promenad för att komma upp i den sista kilometern som var kvar... Ja ja, det får bli i morgon istället... Nu ser det i alla fall ut så här... På 71 dagar har jag nu gått 604 km, totalt 815 612 steg, stegsnittet är 11 487 steg och jag ligger 105 612 steg PLUS nu... =)  Idag vart det 12 113 steg på stegräknaren...


Nu är det dags för kudden och huvudet att hitta varandra...  Är trött...


Sov gott och dröm sött!!


Natti natti och


Puss och kram från mig...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monika - 28 mars 2016 01:24


Hade skrivit ett långt inlägg innan ikväll.. Sen hände något med datorn och jag hade inte sparat något av det.. Allt bara hängde sig och det bara försvann.. ? Får skriva en annan kväll.. Men det var ju inte så här det skulle bli med mitt blogg...

Av Monika - 13 mars 2016 21:16

Hej Bloggen! Long time no se... Jag har tänkt länge på att kanske komma igång igen, behöver nog skriva av mig massor... Mår ju lite bättre av det och att få må bättre är något jag verkligen behöver just NU!!!   Under 2015 var jag ju inte här...

Av Monika - 2 november 2014 10:37

Äntligen! Ikväll kommer M hem igen!! Han åkte till Köpenhamn i fredags, jag hann säga hejdå vid tåget, för att tävla i Masters.. Ja simning alltså.. Det gick bra, ett guld i 50 m fjärilsim och ett brons i 50 m bröstsim.. Lagkapperna gick väl okej, ...

Av Monika - 2 november 2014 00:56


Jahopp, dryga 7 månader sen jag var här.. Så skulle det ju inte bli.. :/ Livet är som en enda rörig berg och dalbana! Hur ska jag orka?! Kanske skriver lite längre i morgon, just nu vill jag bara lägga upp denna bilden och tänka på änglarna i ...

Av Monika - 28 mars 2014 00:06


Resultatet ser ni här nere... (startbilden är tagen 9/9-12, jag startade om på VV 25/10-12 och delmålsbilden är då tagen igår den 26/3-14, sakta men säkert neråt trots lång tid... ) ...

Ovido - Quiz & Flashcards