Direktlänk till inlägg 31 mars 2009

Mars månads sista dag...

Av Monika - 31 mars 2009 22:46

... är det idag... och idag är det en riktigt skön vårdag... =)


Men först lite om igår... eftersom jag ska åka hem till småland över helgen som kommer... (äntligen) så var jag och vägde mig igår igen... och eftersom jag vägde mig senast i fredags så visade det ju inget kul på vågen idag, men jag brydde mig inte så mycket... efter vägningen så gick jag hem till Jeanette en stund... vi skulle träffa Janne och hämta Jeanettes kökssoffa och lite andra skaer i ett förråd som han har haft men som ska tömmas... så vi ska knöla ner soffan i mitt förråd tills den blir såld... (Ingen som vill ha en fin gammal kökssoffa???)  slit och släp då det inte är så lätt att bära en lång träsoffa nerför i en snurrad källartrapp... men vi fixade det, jag och Janne... =) sen åkte dom vidare och jag for upp i hissen och bytte om då det var dags att åka på buggkursen igen uppe på NOSD... =) så kul är det ju, men nu går det fort och det börjar närma sig terminsavslut... på fredag ska dom ha Klubbkväll igen på Borgen och det hade varit så kul att gå men nu är prio 1 att åka hem till mina nära och kära där hemma... har ju inte varit hemma sen nyår och det är alldeles för längesen... =(

Men det är alltid kul att dansa och prata med Mattias och Micke... och de andra oxå förstås... men vissa är ju svårt att dansa med... tappar takten för att de inte kan föra riktigt... ja ja ja... huvudsaken är att jag får dansa i alla fall... =)


Idag då så har jag och Camilla gått runt Strömmen och njutit av solen... våra kameror var med och jag skickar med en bild på en härligt fin vårkrokus... =) kan man bli annat än glad???


Hemma igen så har jag pratat med systeryster och småtjejerna... nu är det nedräkning för hela slanten... ska bli så skönt att komma hem igen.. hoppas på bra väder oxå...


Och sen har jag flera gånger under dagen öppnat mina deklarationspapper och läst summan som står där... =D kan knappt tro det!!! är jätteglad, får tillbaka så mycket mer än jag någonsin fått innan... och jag som ska jobba hela sommaren... undra just vad jag ska göra för kul för dom pengarna.. Återstår att se... ;-)


Stegrapportering igen då... två dagars sammanslagning...måndagens steg vart 22 117 steg och idag vart det 12 435 steg... så nu har jag gått totalt 654 km och 884 439 steg på 76 dagar... snittet är nu 11 637 steg och på PLUSsidan är det nu 124 439 steg... inte illa eller vad tycker ni??!!! =D


Sov så gott och njut en stund av min lilla vårblomma... =)


Puss och kram


Ja mormor, du får njuta oxå!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monika - 28 mars 2016 01:24


Hade skrivit ett långt inlägg innan ikväll.. Sen hände något med datorn och jag hade inte sparat något av det.. Allt bara hängde sig och det bara försvann.. ? Får skriva en annan kväll.. Men det var ju inte så här det skulle bli med mitt blogg...

Av Monika - 13 mars 2016 21:16

Hej Bloggen! Long time no se... Jag har tänkt länge på att kanske komma igång igen, behöver nog skriva av mig massor... Mår ju lite bättre av det och att få må bättre är något jag verkligen behöver just NU!!!   Under 2015 var jag ju inte här...

Av Monika - 2 november 2014 10:37

Äntligen! Ikväll kommer M hem igen!! Han åkte till Köpenhamn i fredags, jag hann säga hejdå vid tåget, för att tävla i Masters.. Ja simning alltså.. Det gick bra, ett guld i 50 m fjärilsim och ett brons i 50 m bröstsim.. Lagkapperna gick väl okej, ...

Av Monika - 2 november 2014 00:56


Jahopp, dryga 7 månader sen jag var här.. Så skulle det ju inte bli.. :/ Livet är som en enda rörig berg och dalbana! Hur ska jag orka?! Kanske skriver lite längre i morgon, just nu vill jag bara lägga upp denna bilden och tänka på änglarna i ...

Av Monika - 28 mars 2014 00:06


Resultatet ser ni här nere... (startbilden är tagen 9/9-12, jag startade om på VV 25/10-12 och delmålsbilden är då tagen igår den 26/3-14, sakta men säkert neråt trots lång tid... ) ...

Ovido - Quiz & Flashcards