Alla inlägg den 5 februari 2009

Av Monika - 5 februari 2009 23:07

... hade jag läget under kontroll de två första timmarna innan Giovanna kom till jobbet...


Hann med morgonsysslorna skapligt, fixa andelsspel och öppna upp till klockan nio... men sen bara strömmade det till massa folk så när Lena kom förbi strax innan tio så hade jag inte hunnit få ut "trottoarskyltarna" så då ställde hon ut dom åt mig...


Sen vart det full rulle hela dagen, jag och Giovanna hade ganska kul och Schenkerkillen kom med värsta lasset av paket till oss... Puh vad mycket paket och vad stora en del var... vi slet i massor för att få iordning på allt..=)


Kan lova att det var skönt när min arbetsdag var slut och jag fick åka hem...


Har idag messat "min" lille innebandykille om den där fikan som vi har pratat så länge om... så nu blir det kanske en fika i helgen då jag helt oplanerat blivit helledig både lördag och söndag..


Hemma vart det inte så mycket gjort... Bytte några få ord med Kalmarkillen på FB-chatten men han låg hemma sjuk....


Och så då var det dags för dagens steg... idag vart det 12 145 steg ihoptrampade... så nu har jag gått totalt 141 km på 22 dagar, det nya stegsnittet är 8 644 steg och jag ligger nu bara 29 829 steg back...


Ja nu är det dags att hitta in till kudden igen, i morgon är det en tidig dag och sen är det dags för fredagsmys i Skärblacka...=)


Så god natt, sov gott och dröm sött... trevlig resa önskar jag er oxå... till drömmarnas land...


Puss och kram


P.s Mormor jag saknar dig så mycket just nu... önskar att du var här...

Ovido - Quiz & Flashcards