Alla inlägg den 19 februari 2009

Av Monika - 19 februari 2009 22:28

... och nu börjar jag bli laddad inför fredagens dans och kanske lördagens fika...;-)


I tisdags var jag ledig och bara slappade, i onsdags vart det jobb med promenad till jobbet... en knapp timmes promenad är skönt att få innan jobbet...


Och idag efter jobbet så har jag msn:at med den där Smålandskillen igen... ;-) nu är han i Rejmyre knappt 4 mil utanför Norrköping för att under fredagen och lördagen tävla med sin hund... och när han är på väg hem så kanske vi ska ta en fika... Åhh lite nervös blir jag, men inte överdrivet mycket...  en fika med en trevlig kille kan ju bara vara trevlig... eller??


Idag är det min moster Britts och min andra moster Guns sambo Rogers födelsedag!!! Så grattis på er..=)


Hi hi hi idag är det även hela 17 år sen jag tog mitt körkort, kommer ihåg det som igår... hur jag lurade mamma och satt på hennes jobb innan det var dags för uppkörningen.. skulle ju jobba kvällspass på min praktik på Kirurgen avd 7 och hade varit på stan och tagit kort till körkortet... men min lilla mamma gick på min lilla vita lögn när jag sa att det inte var nu jag skulle köra upp... gissa sen hennes förvåning när jag några timmar senare kom och gick utanför hennes jobb igen, när jag egentligen skulle jobba, och hade klarat uppkörningen... Ha ha ha... det var tider det... boendes i ett studentboende med 4 andra klasskompisar och en pojkvän som gjorde lumpen... vilket betydde att jag kunde ha hans illgröna volkswagwen Derby med röda fälgar;-) och gasa omkring i... årsmodell nittonhundrafrösihjäl ungefär...=) ha ha ha..


Nej nu är det ett godnatt och sov så gott som väntar... i morgon är det en dag fyllde med aktiviteter..


Fast först... stegrapporteringen... det har inte varit så bra de senaste dagarna och nu ligger jag tyvärr 1 755 steg back igen...=( jag har nu gått totalt 358 245 steg utav 360 000, det blir 265 km och stegsnittet är nu 9 951 steg... men det blir bättre igen efter dansen i morgon...=)


Natti natti och trevlig resa till drömmarnas land som mina älskade små prinsessor i småland säger...=)


Puss och kram från mig..  

Ovido - Quiz & Flashcards