Alla inlägg den 28 februari 2009

Av Monika - 28 februari 2009 23:58

... och i morgon är det 1 mars... och i morgon är det 6 år sen flyttlasset till Norrköping gick... det jag trodde skulle bli så bra blev inte så bra... Sprang på Fredrik på HC häromdagen och pratade lite med honom...


Ja ja, i torsdags var det min halvbror Ronnies födelsedag... han fyllde 30 år men eftersom vi inte har nån kontakt så kan man ju inte uppvakta... skickade ett grattis i tanken i alla fall...


Var och vägde mig på morgonen, sen var det äntligen dags för klippning och färg av hår hos Jeanette... så himla skönt... har inte klippt mig sen i augusti så det var verkligen dags nu...=) och nu vart det en Monika med lugg...  Ovant men jag har fått fina kommentarer om det i alla fall... sen åt vi lite lunch innan det var dags att ta sig hemåt igen... men först så skickade jag namnsdagskort till syster och Lovisa som har namnsdag på lördag...=)


Idag har även tankarna varit hos smålandskillen som opereras... hoppas att allt gick bra!!!


Fredag och dags för en ny jobbhelg...=) =(  idag är det även Erics (innebandykillen) födelsedag så han fick ett grattis på FB...


Sen vart det jobb hela kvällen och hem till Let´s Dance... lite msn med smålandskillen vart det och han hade ont, ont, ont... stackarn...


Lördagen fick en star genom att jag promenerade till jobbet och sen tog jag bussen hem för jag skulle till Jeanette på Melodifestival på kvällen... pratade lite med min kära darling LillMia på msn och ringde syster en sväng på kvällen...


Myste ihop med Jeanette och en lugn kväll hemma... Skönt!!!


Natti natti och sov gott... i morgon är det vinterns sista månad och vårens första månad som börjar... undrar hur den kommer att bli?? full av snö eller full av sol??? återstår att se...


Puss och kramis...


Ja just det ja, stegen... nu är det 45 dagar och jag har gått 484 512 steg totalt... det blir 359 km och stegsnittet är nu 10 767... och nu ligger jag PLUS med 34 512 steg... Det tar sig minsann..=) tycker själv att jag är ganska duktig just nu... men mer ska det bli... måste ärligt säga att även om det inte märks så mycket på vågen så märks det på jobbarbyxorna, de sitter lite lösare i alla fall...=)


Puss och kram än en gång...;-)


Ovido - Quiz & Flashcards