Alla inlägg den 9 februari 2009

Av Monika - 9 februari 2009 23:32

.. och det är bland det värsta jag vet... man vet ju aldrig om det blir dyrt eller inte... och jag vet ju redan att det finns ett fel och det är ju att min lilla tuta inte funkar...


Men först så åkte jag och tvättade bilen, fyllde på spolarvätska och pumpade upp däcken... det läcker ju lite ur högra bakdäcket så det får jag pumpa ofta... sen var det dags att hitta ut till nya stationen på Herstadberg... där hade jag ju aldrig varit förut men det gick bra att hitta dit oxå, var inte så svårt;-)

Inte vart den godkänd inte, men det behövs i alla fall inte någon ombesiktning på den...  det var ju som jag redan visste min lilla tuta som det blev anmärkning på, sen var det visste en lampa bak som var paj oxå... sen var han så snäll och talade om för mig att hjullagret vänster fram började bli slitet och kanske behöver bytas snart...


Sen åkte jag och handlade lite innan det var dags att åka hem och pyssla lite... det blev även en lite vilostund i soffan innan det var dags att åka med Camilla till NOSD... Ikväll skulle hon vara med som hjälpdansare och det känns lite tryggt då jag ännu inte känner så många... och ja vi vart visst lite sena upp men inte så mycket;-) en viss liten tjej hade somnat och vaknade när det var dags att åka.. hi hi hi...


Och ikväll var det lika kul som jag hade hoppats... det gick bra att dansa och stegen funkade bättre... och efter mina två grupper så stannade jag kvar och tittade på den sista gruppen som oxå var en grundkurs...  =)


Väl hemma igen så var det lite slappa framför tv:n och kolla om Kalmarkillen hade hört av sig nåt på FB men icke sa nicke...


Idag har jag fått ihop 14 792 steg =), och det betyder att jag har nu gått 172 km, stegsnittet har nu ökat till 8 952 och jag ligger bara 27 249 steg back... det tar sig;-) jag knappar in nu... så snart ska jag väl ändå komma ner på 0 backsteg och börja ligga plus...=)


Så då var det dags att säga godnatt till er alla... hoppas att ni har haft en bra dag, en bra helg och en fortsatt bra vecka...


Puss och kramis... 

Ovido - Quiz & Flashcards