Alla inlägg den 16 februari 2009

Av Monika - 16 februari 2009 22:06

... tre klasser på buggkursen vart det ikväll...=)


Idag har jag jobbat extra för Bittiz då hon skulle vara ledig så det vart en heldag då... alltid bra med lite extra timmar, det är ju mer pengar än en stämpeldag...=) dock vart jag lite sen så när jag åkte från jobbet så hade jag bara 10 minuter på mig innan buggkursen började så det vart rejält stressigt, vilken tur att jobb och danslokal ligger på samma sida om stan...

Väl där så hade de börjat med uppvärmningen när jag kom inrusandes, men det var bara att hoppa in och hänga på.. Camilla var där idag oxå...


När mina två kurser var slut hade jag rejält ont i ryggen efter 9 timmar på det hårda golvet på jobbet och två timmars dans... så jag skulle bara sitta ner en stund och titta på när sista kursen körde igång... men då fattades det en tjej och Camilla frågade om jag ville dansa den gruppen oxå...=) så jag hoppade in och fick en timmes dans till... Tjo... och tänka sig när jag kom hem och tittade på min stegräknare... 21 051 steg idag...=) så nu ligger jag inte minus längre...


Så efter dagens steg har jag förflyttat mig 245 km, 330 452 steg på 33 dagar och jag ligger PLUS med hela 452 steg=) stegsnittet är nu över 10 000 steg med 14 stycken;-) nu är det bara att traska på ännu mera...


Inatt kommer jag att sova gott efter jobb och massor av dans...


Natti natti, söta drömmar och trevlig resa...


Puss och kram


P.s mormor var du med på dansen i kväll?? ;-)


P.s 2 det vart även bestämt att jag och Camilla ska på NOSD klubbkväll på Borgen på fredag när Jannez spelar... så då blir det ännu mer dans... KUL!!! 

Ovido - Quiz & Flashcards