Direktlänk till inlägg 24 februari 2009

Lite allt möjligt...

Av Monika - 24 februari 2009 23:45

... minsann...


En lagom slapp söndag med en fika på stan med Jeanette innan Kenneth skulle komma till henne på kvällen... det var typ evigheter sen hon och jag bara satt och fikade utan stress till jobb eller så... skönt... sen var jag bara hemma och slappade, tittade lite på tv och bara var... ja tänkte ju på en viss person lite oxå då förstås... ;-)


Måndag och det var dags att fixa naglarna igen hos Fredrika... välbehövligt kan jag lova... trasiga naglar är inte så fint, jädrans kartonger på jobbet...=(

Pratade med Jeanette och bestämde att jag skulle komma hem till henne och Kenneth och Nathalie och fika innan jag tog mig hem från stan... Jeanette hör och häpna gjorde blåbärspaj...=) och det var gott minsann... Kenneth hade aldrig ätit det och tyckte det var jättegott... sen tog jag mig hem för en stunds vila och lite mat innan det var dags för buggkurs igen... även denna måndagen fick jag hoppa in i sista gruppen så det vart 3 timmars dans igen... KUL!!!!


Hemma igen så pratade jag en stund med smålandskillen på msn...=)


Idag är det min första lönedag från Pressbyrån och jag blev glatt överraskad när jag öppnade kuvertet... trevligt att veta att man kan betala alla räkningar utan att fundera på hur pengarna ska räcka till...


På lunchen messadejag till Lena och fick svar, så vi bestämde att jag skulle ringa på kvällen... skönt att prata lite med henne... jag har sån hemlängtan nu och vet inte när jag ska kunna åka hem nästa gång.. ska ju jobba minst 5 helger på rad framöver...=(


Även Ewa W ringde, Jeanette kommer ner från Stockholm snart och vi bokade in en tid hos henne den 12/3... spännande ska det bli... denna gången ska jag testa healing och se om det kan få mig att må något bättre...


Så har man då lyckats gå ihop ytterliggare steg nu...=) så nu har jag på 41 dagar trampat ihop 429 864 steg, 318 km och ett stegsnitt på 10 484 steg... nu ligger jag 19 864 steg PLUS!!! Tjoho... känns riktigt bra och mer ska det bli...


Puss och kram säger jag nu...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monika - 28 mars 2016 01:24


Hade skrivit ett långt inlägg innan ikväll.. Sen hände något med datorn och jag hade inte sparat något av det.. Allt bara hängde sig och det bara försvann.. ? Får skriva en annan kväll.. Men det var ju inte så här det skulle bli med mitt blogg...

Av Monika - 13 mars 2016 21:16

Hej Bloggen! Long time no se... Jag har tänkt länge på att kanske komma igång igen, behöver nog skriva av mig massor... Mår ju lite bättre av det och att få må bättre är något jag verkligen behöver just NU!!!   Under 2015 var jag ju inte här...

Av Monika - 2 november 2014 10:37

Äntligen! Ikväll kommer M hem igen!! Han åkte till Köpenhamn i fredags, jag hann säga hejdå vid tåget, för att tävla i Masters.. Ja simning alltså.. Det gick bra, ett guld i 50 m fjärilsim och ett brons i 50 m bröstsim.. Lagkapperna gick väl okej, ...

Av Monika - 2 november 2014 00:56


Jahopp, dryga 7 månader sen jag var här.. Så skulle det ju inte bli.. :/ Livet är som en enda rörig berg och dalbana! Hur ska jag orka?! Kanske skriver lite längre i morgon, just nu vill jag bara lägga upp denna bilden och tänka på änglarna i ...

Av Monika - 28 mars 2014 00:06


Resultatet ser ni här nere... (startbilden är tagen 9/9-12, jag startade om på VV 25/10-12 och delmålsbilden är då tagen igår den 26/3-14, sakta men säkert neråt trots lång tid... ) ...

Ovido - Quiz & Flashcards