Alla inlägg den 7 oktober 2008

Av Monika - 7 oktober 2008 23:42

.... har jag haft idag... =(


Somnade som vanligt ganska sent, hade pratat med Micke på FB-chatten ett tag och sen pratade jag med Camilla en stund oxå =) kul med nya vänner...


Så idag när klockan ringde och det var dags att stiga upp för att göra sig i ordning för dagens vägning så var jag ju som vanligt helt slut... och dessutom så kände jag mig ganska deppig... Cissi ringde och sa att hon skulle komma in så jag väntade in henne utanför viktis... Cissi var i alla fall så duktig så hon hade minus på vågen medans jag fortsätter trenden på plussidan istället... konstigt med tanke på hur mycket jag har gått den här helgen... men men... vad är väl en bal på slottet??? =(


När vi var klara hos Elisa så gick vi ner en bit på gatan och stod i solen och pratade i nästan 1 timme innan Magnus och Meja kom och hämtade Cissi... de skulle hem till höstrenoveringen av sitt rum...  och jag gick hem och kurade ihop mig i soffan... så himla trött... det slutade med att jag sov i 3 timmar... men innan jag somnade så pratade jag lite med Åsa och sen ringde Jeanette... Hon och Ken var ute och gick och undrade om jag skulle följa med på promenad men jag hade bestämt mig för att jag skulle vara hemma... Känner mig inte så social längre...


När jag vaknade till så satte jag mig framför datorn och spelade lite Betapet och då ringde Jeanette igen... hon gick omkring och tittade på när Ken lagade mat...


Sen när jag satt här i lugn och ro så ringde det i mobilen, det var skyddat nummer men jag svarade... och gissa om jag blev snopen... Hi hi hi det var ju Micke som ringde... så då fick jag höra hans röst... hade trott att det skulle vara en kille med Göteborgsdialekt eller kanske Stockholmsdialekt men icke han snackade ju dalmål... =) vad trevligt tycker jag... så då piggade han upp min dag avservärt... Tack Micke!!!


Sen började det plinga i datorn, Camilla och Cissi var igång på msn... Cissi skickade länkar på fina klänningar och Camilla skickade länkar på superduktiga dansare... och sen pep det givetvis lite i mobilen oxå...=) Det var Micke som messade och undrade hur det gick med bloggen... men jag kom ju ingenstans då jag satt och skrev på msn... hi hi hi jag är visst lite eftertraktad i alla fall... Micke hann ringa en gång till oxå innan jag sa godnatt... =)


Jag skickade iväg ett mess till honom och sa att jag hade bloggat lite och att jag äntligen hade krupit ner i sängen... så skönt!!!


Dagens utslag på stegräknaren blev fattiga 6 157 steg.. Inget bra men när man har en skruttdag så kan man inte räkna med mer..=(


Kramisar....


Nu skulle jag vilja att mormor var hos mig och peppade mig lite....



Ovido - Quiz & Flashcards