Alla inlägg den 26 oktober 2008

Av Monika - 26 oktober 2008 22:56

... vart det idag.... =)


Var uppe sent i natt och ställde om klockan, det var ju dags att vrida klockan 1 timme tillbaka... Messade Micke godnatt och gick och la mig sent...

Ställde klockan på 10 för att komma upp och göra mig iordning för att följa med Camilla till Linköping på Friträningen... Vi skulle hämta upp Niklas, Li och lille Viktor oxå... De hade jag aldrig träffat innan men de var jättetrevliga... Väl nere i Linköping så tittade jag på lite när de andra dansade... Sååååå duktiga, vill kunna dansa så jag oxå... Blev snart lite kompis med Viktor som berättade att han hette inte busunge utan han hette faktiskt Viktor och är 4 år, snart 5 år den 5 mars...=) Hi hi hi sååå söt och gullig... han frågade om jag kunde dansa och då sa jag att jag kan lite, kom så dansar vi denna låten då sa han... ;-) kan man annat än le... sen diskuterade vi vad man kunde ha på en tårta, vi åt clementiner och han berättade att han skulle äta tacos när han kom hem... sen lekte och busade vi på en madrass i ena gympahallen och kittlades och skojade... sen vart jag tjuv och han polis=) så jag satt i fängelse en stund... men den snälla polisen Viktor gav mig pizza och cola i fängelset...


Så denna helgen har jag fått busa med två små barn, det gör gott i mitt hjärta... för hos barn går jag alltid hem=)


När vi kom tillbaka till stan så åkte jag och Camilla till Max och åt lite innan hon skulle till Nosd på möte och friträning där oxå... och jag fick mig en promenad hem.... Fixade lite hemma, tände ljus, duschade och myste ihop i soffan... tittade lite på tv och msn:ade med David och Camilla... chattade på FB med Cissi och Thomas... 


Grannarna satte igång och spela sin turkmusik hur högt som helst så jag hörde inte min tv... =( och jag som fortfarande har ont i huvudet... Så jag messade Micke och frågade om han visste om någon stark väktare som kunde hjälpa mig med grannarna och få en puss i betalning;-) och väktare visste han om en, men inte stark... Hihihi...;-)


Jeanette och Snusan messade på kvällen från Köpenhamn... de var slitna men skulle väl orka med sista kvällen oxå...=) ha ha ha ja jag hade då inte gjort det...


Läste lite i Annikas blogg hemifrån Värnamo... =) så nu är jag lite uppdaterad.....


Nu är det dags att sova så god natt, sov gott och dröm sött...


Puss och kram....

Av Monika - 26 oktober 2008 02:19

Hi hi hi hittade en så bra lista;-) nu ska jag bara hitta någon att träna med.... ;-) Fniss... *ler*



Det har länge varit känt att sex är bra träning, men enda tills
nyligen har ingen undersökning visat HUR bra träning det är, dvs
ingen visste hur mycket kalorier som gick åt till de olika
övningarna. Nu, för första gången presenteras en tabell som visar
hur mycket som går åt.
Varsågoda!

TA AV HENNES KLÄDER
Villig 12 Kalorier
Ovillig 187 Kalorier
 

KNÄPPA UPP BH:N
Med båda händerna 7 Kalorier
Med en hand 12 Kalorier
Med tänderna 85 Kalorier
 

TRÄ PÅ EN KONDOM
Med erektion 6 Kalorier
Utan erektion 315 Kalorier
 

ÖVNING
Försöka hitta klitoris 8 Kalorier
Försöka hitta G-punkten 92 Kalorier
 

STÄLLNINGAR
Missionären 12 Kalorier
69:an, liggande 78 Kalorier
69:an, stående 112 Kalorier
Skottkärran 216 Kalorier
Bakifrån (doggy style)326 Kalorier
I ljuskronan 912 Kalorier
 

ORGASM
Riktig 112 Kalorier
Fejkad 315 Kalorier
 

EFTER ORGASM
Ligga och kramas 18 Kalorier
Gå upp direkt 36 Kalorier
Förklara varför du går upp direkt 816 Kalorier
 

ATT FÅ EN ANDRA EREKTION
Om du är:
20-29 år 36 Kalorier
30-39 år 80 Kalorier
40-49 år 124 Kalorier
50-59 år 972 Kalorier
60-69 år 2916 Kalorier
70 och uppåt Döden
 

KLÄ PÅ SIG EFTERÅT
Lugnt 32 Kalorier
Snabbt 98 Kalorier
Med hennes pappa knackandes på dörren 1218 Kalorier
Med din fru knackandes på dörren 3521 Kalorier


Hoppas att ni oxå har haft ett leende på läpparna nu;-)

Ovido - Quiz & Flashcards