Alla inlägg den 16 oktober 2008

Av Monika - 16 oktober 2008 22:58

... en väntan på att telefonen ska ringa... ringa med ett positivt besked... men näe inget idag heller...=(


I morse blev jag väckt av ett gulligt mess från min mys... "Hej vacker...." det ni=) att få bli kallad vacker det är jag inte van vid... svarade och fick ett nytt mess... svarade på det oxå och sen somnade jag om med ett leende och synen av mitt favvofoto på näthinnan... sen sov jag gott i några timmar till... =) synd bara att han inte låg jämte mig istället för i sin säng...


Jaha den här dagen har annars inte haft så mycket med sig, jag har skruvat dit mitt bilbatteri igen, fulladdat nu, och sen varit ute och åkt en sväng.. skönt att ha bil igen... sen vart det en shoppingsväng på Maxi... ska ju bjuda på min goda Tacopaj på knytisen eftersom det är sista gången på Elisas motivationsgrupp i morgon... det är synd=( vem ska nu peppa mig förutom Cissi..


På Maxi sprang jag på Konstapel Artur i den runda poolen(Edvard) och hans Sirpa-Liisa(Virpi), så jag pratade en stund med honom... han sa att det är kaos på jobbet(polisen) och att jag skulle behövas där för att lätta upp lite för de andra... och ja här finns det ju full arbetskraft...


Sen har jag tagit det lugnt hemma i soffan, pratat med Åsa och Jeanette en sväng och med syster och Johanna... hon tyckte att det var svårt att äta hamburgare ståendes med fötterna bredbent isär uppe på två stolar...=) hmmm sa jag, man ska ju sitta ner och äta...ja sa syster, men sen när har Johanna kunnat sitta still och äta, typ aldrig.. ha ha ha det är min älskade lilla prinsessa det...


Fått något mess av mysMicke och sen blev jag glad när han ringde... ;-) mmm det blev jag faktiskt, han har så mysig röst...;-)


Msn:at några rader med Cissi oxå, nu har de lite otur, idag så la deras röda saab av när Magnus var på väg till Linköping... så lilla Emilia hade visst fått åka bärgningsbil... och det tyckte ju hon var kul....Hi hi fast det tyckte nog inte pappa Magnus... Tänker på dom nu, jag som alltid har problem med min bil vet hur det är...


Sen blev det msn med Camilla och Thomas en sväng... jag och Camilla har skickat lite musik till varandra... =) så nu kan jag lyssna på massa bra band...


Nej nu är det natten sedan länge... ska se om inte kudden längtar efter mig oxå...


God natt, sov gott och trevlig resa till drömmarnas land...


Puss och kram, till dig oxå lilla mormor...


Ovido - Quiz & Flashcards