Alla inlägg den 17 oktober 2008

Av Monika - 17 oktober 2008 22:47

... och jag kom i säng sent i morse... klockan var nog närmare 4...=( inte bra men jag hade ett så trevligt msn-samtal med Camilla....=)


När jag kröp ner i sängen så messade jag Micke och sa godnatt, fick svar tillbaka och det slutade med att jag ringde upp honom och pratade med honom en stund...=) sen somnade jag gott med hans röst i minnet...


När jag väl kom upp ur sängen så lagade jag tacopajen som skulle med till kvällen träning hos Elisa... sen var det dags att byta om och ta på lite tränings/promenadkläder för jag skulle ut på promenad med Camilla och träffa henne för första gången... Och hon var precis lika glad, söt och trevlig som jag trodde att hon skulle vara... så det vart en promenad runt Åbackarna sen blev det kaffe/pepsi max hemma hos mig och ännu mera prat innan det var dags för mig att gå upp till Elisa på den allra sista motivationsträningen...=( så tråkigt.... för vi har blivit en liten kul grupp som har roligt tillsammans, jag, Anna, Anneli och Elisa...


Så efter träningen så hade vi lite knytis, jag hade tacopaj med mig, sen var det sallad och nybakad frallor som vi åtnjöt tillsammans... Elisas man var nere och fotade lite, så kanske det en dag kommer upp ett foto här...=) sen vart det prat och skratt ett tag, byte av mailadresser och telefonnummer så att vi kan hålla kontakten...=)


Hemma igen så vart det att sjunka ihop i soffan, titta på Idol och mysa lite med Reggae, en skön dusch, lite msn med Cissi och sedan var det dags för sängen för jag var sååååå trött...


Puss och kram från mig....


P.s ännu en dag utan ett ord från Kontorab om jobbet så nu känns det som om min chans att få jobbet jag verkligen vill ha krymper ganska fort...

Ovido - Quiz & Flashcards