Alla inlägg den 30 oktober 2008

Av Monika - 30 oktober 2008 22:48

... mmm det kan man just undra...


Måndag, hoppade in och jobbade Jonas pass i affären då han skulle åka på LHC-HV71... Heja HV, Heja HV=)... på dagen tog jag mig en promenad runt strömmen/Åbackarna och såg den vita ankan vid rhodedendronsvängen, där jag även såg att det var knopp på buskarna.. helt fel årstid eller????  Jeanette ringde från Köpenhamn, hon satt och väntade på att tåget skulle gå hem... eller tåg går ju inte;-), de åker ju på räls... ha ha ha... knäpp jag är... Msn:ade lite med Camilla, jag ska följa med henne till NOSD i morgon och kanske träna lite dans... Messad Micke godnatt och sen försökte jag att sova...


Tisdag, sotarna skulle komma och kolla ventilationen så jag ställde klockan tidigt för att komma upp men trött som jag är och med min huvudvärk som vägrar försvinna så orkade jag ju inte masa mig upp ur sängen förrens jag hörde deras röster i trappen... så jag hann precis få på mig kläderna innan de ringde på min dörr... när de var klara så tänkte jag göra mig i ordning och gå upp till Elisa och väga mig men ställde mig på vågen hemma och sen kröp jag ner i sängen och somnade om... =( inget bra alls!!!  när jag väl kom upp ur sängen så satt jag en stund framför datorn och pratade med Camilla på msn, sen bjöd jag ner henne på middag innan vi skulle åka till NOSD... det är ju egentligen Linköping för Camilla på tisdagarna men de har lov där så hon skulle kolla vad det var för folk här i stan på tisdagar... så nu är jag ännu mer sugen på att börja dansa.. Var även ute och körde med bilen min vanliga raggarrunda för att köra lite med den... svårstartad men den startar i alla fall... Min syster ringde och berättade att Svea hade somnat in på morgonen så nu har hon en begravning till att ta sig igenom... stackarn, det är tufft för henne...  Hemma igen efter några timmar med Camilla så sjönk jag ihop med Reggae i soffan en stund och tittade lite på tv... Pratade en bra stund med Micke innan jag somnade...


Onsdag, orkade inte stiga upp till vägningen hos Elisa idag heller...=( sover och sover och sover... det känns som om det är det enda jag gör... Jobbade 3 timmar i affären på kvällen annars så var dagen lugn...  Som vanligt lite msn prat med Camilla och mess med Micke...


och så är vi idag, torsdag... börjar bli trött på att gå hemma nu... fortfarande inget mer hört från Kontorab om extrajobbet så nu känns det som om att det inte kommer att bli något.... När jag skulle gå upp till Coop och kom ut i vad jag trodde var regn så upptäckte jag att det faktiskt snöade... Så idag har höstens första snö kommit, dock inte så att det la sig i drivor utan smällte bort direkt... Så när jag skulle gå upp till Camilla för att följa med henne på träningen på NOSD så var det vantar som gällde... Brrr vad kallt det var ute... Som vanligt kul att följa med och få lite mer inspiration så nu kan jag bara vänta på att kurserna startar i slutet på januari början på februari... =( det är långt dit....

Jeanette ringde så vi pratade en stund, hon åker till Malmö i morgon för att träffa Kenneth igen... Ännu en helg utan henne, så vilken tur att jag blev bjuden till Cissi och hennes familj i Skärblacka på spöktacos och annat gott i morgon.... Cissi har budat hem en klänning på Tradera så vi ska se om vi kan hitta en till mig oxå=).....


Det vart lite msn och mess med Micke oxå, i morgon börjar han jobba igen...


Puss och kram till er som orkar läsa min blogg....

Ovido - Quiz & Flashcards