Alla inlägg den 3 augusti 2008

Av Monika - 3 augusti 2008 16:41

... så trött... Idag är det arbetsdag 15 på rad och jag är så trött att jag knappt vet vad jag heter... Dessutom så skulle jag ju börja jobba 06.45 Inte rimligt för en nattuggla... Jag jobbade till 15 sen gick jag hem och kröp ihop med Reggae i soffan och sov i nästan 2 timmar...


Kollade först på de 11 sista varven av Formel 1:en, det är sötisens fel att jag tittar på det... Han följer det slavsiskt och har nu fått mig lite intresserad oxå...


Annars så har det inte varit någon bra dag, sötisen har raderat bort mig som vän på FB och jag blev jätteledsen... Han svarar inte på sms eller på samtal... Så han har nog raderat mig ur sitt liv trots att han sa att vi skulle ha kontakt och ses... Jag mår riktigt dåligt och känner inte för att finnas just nu...


När jag låg i soffan och sov så blev jag väckt av en ringsignal på mobilen och sedan ett sms från han jag dejtade lite i våras, Thomas... han undrade om jag bjöd på fika om 1 timme men jag avstyrde det då jag inte kände mig så social eller på humör... Han var i Linköping och tänkte komma förbi på vägen hem... men jag sa att det får bli en annan gång när jag är på bättre humör...


Åsa och Jimba kom upp en sväng och hälsade på... Jag fick en liten present som tack för hjälpen med grabbarna när de var på semester... =) jag fick en reggaetjej som dansar och sjunger när man startar henne... Hahaha den var jättekul...


Pratade med Sandra en sväng, vi skulle ha gått på utomhusbion på kvällen men det blev inget för det var ganska dåligt väder.... så jag låg hemma och slappade i stället...


Sen ringde Jeanette och hade dagen efter ångest...;-) hon var  ju på Bomull igår och hade det kul... Någon drink för mycket kanske om man lyssnar på henne idag... Hihihi...


Och som vanligt så kunde jag ju inte sova så jag lyssnade på Roxanne och uppdaterade mitt CV och personliga brev eftersom jag ju snart måste fajtas med arbetslösheten igen... =( men nu är det gjort, det enda är att fixa referenser... Hmmm måste kontakta två föredetta arbetsgivare för att se om de vill ställa upp...???


"det är inte regn som faller, det är tårar på min kind..."


Natti världen från en sorgsen mig....

Ovido - Quiz & Flashcards