Alla inlägg den 14 augusti 2008

Av Monika - 14 augusti 2008 23:32

... och det var dags för ett återbesök hos Catrine, min naprapat... Ajajaj vad illa jag hade hunnit bli i nacke och rygg igen...=(


Sen var det dags för en raggarunda med bilen för att ladda batteriet lite till så att den startar när jag vill...=) och i bilen spelades givetvis Roxanne på högsta volym...


Skulle bara stanna till på Maxi och köpa lite mjölk och det nödvändigaste men jag hann ju inte mer än innanför dörrarna så såg jag att det var utförsäljning på reakläderna så jag åkte hem med hur mycket kläder som helst...Dock inte till mig utan barnkläder... Det är ju en del födelsedagar framöver så nu har jag fixat en hel del födelsedagspresenter...=) Känner mig så nöjd..


När jag kom hem så pratade jag en stund med Åsa, hon skulle komma upp och spana in mina kläder som jag köpte till barndopet nästa helg... men först så skulle hon käka lite lunch...


Så jag sprang ett långt varv i min lägenhet med dammsugaren... det var ett tag sen sist så det var välbehövligt...=( usch vad stökigt det blir när man jobbar mycket...


Sen drog jag igång Roxanneskivan i stereon och ut i köket och lagade mat och diskade och dansade omkring... =) lite energi iaf...


Jeanette ringde från Köpenhamn, de stannar en natt till så kul har de... och jag bara skrattar när hon ringer... jaja det är tur att hon har kul så att nån har kul för jag bara jobbar ju... men nästa helg så ska jag ha kul...


Åsa kom upp och tittade på mina kläder och tyckte de var fina, hon blev oxå lite sugen på att köpa en sån klänning som jag hade köpt... och när hon var här uppe så var det en kille från FB som tyckte at vi skulle skriva på msn istället så då addade jag honom och sen fick jag skratta ett tag... han var ganska kul... Fniss.. så det blev en sen kväll...


men det fick mig att skingra tankarna på sötisen en stund... och det behövs, för jag förstår fortfarande inte nåt...


Sen var det dags att sova då det skulle jobbas ett 9 timmars pass på fredagen...=( tidigt sådant..


Puss, Kram och PIS....

Ovido - Quiz & Flashcards