Alla inlägg den 8 augusti 2008

Av Monika - 8 augusti 2008 22:05

... som bara försvann...

Jobbade 8-17 på jobb nr 1 idag men jag behövde inte sitta själv iaf.... det var konstapel Artur i den runda poolen,  assistenten "Zeb Macahan-Lars" och lilla Eva så vi hade en kul dag.. som började fint redan klockan 8 när Eva berättade att hon hade problem med musen men att Conny hade hjälpt henne... Hahaha... (Conny är hennes man och jobbar på IT-avdelningen) , det var klart att vi triggade igång på det och skämtade hela dagen om det... Fniss... 


Sen var det bara till att jobba, det var senap och ketchupfärgat hela dagen i kölistan... Kan inte folk hålla koll på sina saker????!!! Men men det är ju mitt jobb att hjälpa till, iaf några dagar till... =( På eftermiddagen så gick konstapel Artur och köpte fika, Hallongrottor, till oss... Mmm det var gott.. Senare på eftermiddagen så kom min namne och skulle jobba kvällen och då hade hon köpt glass, Magnum Mandel, till oss så då smaskade jag i mig det oxå... Vad fruktansvärt onyttig jag är då... hela tiden...=( kommer ju aldrig att bli mitt gamla jag om jag håller på så här...


Fick jobba över en halvtimme idag oxå... Usch vad tråkigt en fredag när man bara vill hem... Men när jag väl kom hem så pysslade jag lite här hemma och så lagade jag mat... har ju varit sugen på tacos länge nu så det fick det bli... GOTT!! men tråkigt att äta själv...=(


Pratade en liten stund med min lilla kusin Ida på msn, hon sa att hon gärna hade gjort mig sällskap till tacosen så vi pratade om att ha en tjejhelg här hos mig... Hon kan ju ta bussen hit så kan vi gå på stan, fika och äta nåt gott och gå på en bio oxå... det tyckte hon var en jättekul idé... Jag oxå för den delen.. =)


Sen pratade jag en stund med Jeanette oxå, hon åker hem till Karlshamn i morgon och är där i en vecka drygt... Vad skönt det skulle vara med lite mer semester för mig oxå...


Men jag kanske får "semester" i september och framåt...


"Why did you leave, come on please tell me, feeling so lonely"


Saknar sötisen så mycket... Önskar att jag kunde vrida klockan tillbaka så att jag slapp allt det här...


Natti från mig, blir det kanske ännu en natt med drömmar och orolig sömn...???


Ovido - Quiz & Flashcards