Alla inlägg den 31 augusti 2008

Av Monika - 31 augusti 2008 00:33

... mot Norrpan idag... =( alltid lika tråkigt att åka från familjen... men nu är det dags att gå till Arbetsförmedlingen och skriva in sig...


Försökte sova lite längre idag men blev först väckt av ett mess från Jeanette var över 5 i morse... då höll hon fortfarande på att festa...=) hon är helt galen;-)

lyckades att somna om men väcktes efter ett tag av Johanna som skulle spela spel på datorn och sen skulle Lovisa vara med och då kunde de ju inte vara tysta... så då var det bara att kliva upp och se glad ut...


Hade en slappardag i soffan hos syster.. satt lite framför datorn, var ju tvungen att kolla ifall gotlandskillen hade hört av sig ;-) och ja visst hade han det... och jag svarade och han svarade igen;-) han som inte tycker om att skriva långa mail eller så, skriver som bara den till mig... som jag sagt innan, det är något visst med honom...=) och jag bara ler...


Eftersom vi blev så mätta efter äppelpajen igår så blir det tacos till middag idag istället...=) GOTT!!! och Lovisa  och  Johanna hade Ebba på besök så de var ute och lekte hela dagen...


Efter maten så var det dags för mig och syster att gå ut till studsmattan och hoppa lite... GISSA om vi skrattade....=) Hahaha det var länge sen jag hörde min syster skratta så... och det kittlade sådant i magen...

Efter en stund så gick vi in och jag packade ihop mina saker och sen var det dags att åka till kyrkogården och säga hejdå till mormor...


Mamma skulle komma upp och möta oss och när jag och syster kom fram så var både moster Britt och faster Anna-Lena där så då pratade vi en stund med dom innan vi gick ner till mormor... Det var fortfarande lika fint med alla blommor... men jag kan fortfarande inte fatta att hon är borta...=( önskar att hon kunde komma tillbaka så att vi fick lite mer tid tillsammans...


Sen vart det på med musik i bilen, gissa vad?! Helt rätt Roxanne!!! och sen var det bara att gasa på upp till Norrpan... idag gick det fort, för fort hem... det som normalt tar 2,5 timme hem gick idag på 2 timmar och 10 minuter... :/ Ojdå...


Väl hemma så ringde jag mamma och syster för att berätta att jag var hemma, sen hamnade jag i soffan med datorn i knät... var ju tvungen bara att maila gotlandskillen;-)...


Sen pratade jag en stund med Thomas på msn...


Snart var det dags att hitta kudden och sängen... jättetrött... och i morgon är det dags för första dusten med arbetsförmedlingen...=(


God natt världen... sov gott... du oxå lilla mormor...


Puss och kram

Ovido - Quiz & Flashcards