Alla inlägg den 12 augusti 2008

Av Monika - 12 augusti 2008 23:22

... nedräkning till två helt lediga dagar från alla jobb...=) Så skönt det ska bli att få vara ledig och hinna med att göra lite...


Gissa om jag ångrade mig i morse när klockan ringde... Fy tusan vad trött jag var... men jag hade ju lovat att jobba dagtid åt Lars så det var bara att stiga upp och gå till jobbet.... Och på väg till jobbet så messade Thomas och önskade mig en trevlig dag...=)


Var ute i receptionen och spanade in grabbarna lite, det är ju som Jessica säger, ögongodis ;-) eller hur gumman!!?? Jessica hade tagit med sig två skivor till mig med låtar hon tycker jag ska lyssna på, "Strong enough" med Cher och en skiva med Björn Afzelius hon tippsade om två låtar som jag ska lyssna på... Plus att vi har samma favorit i Whitesnakes "Here I go again"... Så nu ska jag lyssna på dom och bli stark i mig själv igen...


Sen var det ju damfotboll i Os idag igen, Sverige - Kanada... 2 -1 till Sverige!! Bravissimo...


Hade så fruktansvärt ont i huvudet när jag gick hem från jobbet så det blev ingen promenad utan två treo och soffan istället... och sen fick jag ont i magen, riktiga kramper så nu börjar nog kroppen protestera mot allt jobb och inget ledigt... =(


Pratade en stund med Sandra på kvällen, vi ska träffas och fika i morgon på stan... det ska bli kul för nu var det länge sen vi träffades så det finns lite att ta igen... Förhoppningsvis så kommer Kristina oxå...=) Jag ska försöka gå på stan en stund innan vi ska ses för att se om jag kan hitta något att ha på mig till barndopet den 23:e... 


Sen ringde Jeanette, hon och en kompis från Karlshamn är i Köpenhamn och partar loss... =) hon är så kul, försökte få mig att ta tåget ner i natt/morgon och smuggla in mig på hotellet... ;-) Precis som om jag inte skulle synas... Hahaha... Hoppas att dom har roligt... Vilket jag inte tvivlar på alls...


Nu ska jag leta reda på min kudde och hoppas att jag kan sova ordentligt och länge... utan massa drömmar om sötisen... han finns i mina tankar hela tiden, när ska han försvinna därifrån... Hur kan man bara radera en människa ur sitt minne?! Känslor försvinner ju inte... =(


"My heart goes boom, boom, boom when you walk into the room, set my whole world on fire come quinche my desire...."


"Baby lets get love a try, I can´t see no reason why we should´nt give it a try before it´s goodbye..."


Natti natti världen.... Sov gott...


Puss, kram och PIS


Ovido - Quiz & Flashcards