Alla inlägg den 27 augusti 2008

Av Monika - 27 augusti 2008 13:34

... vaknade jag till idag....


Först så skulle jag vara hos catrine, min naprapat.... Ajajaj säger jag bara...=( blev lite sen för jag skulle ta ut pengar och bankomaten tog inte mitt vanliga kort... sen var det att stressa vidare upp till ProNova, jag ska ju inte stressa för det mår inte min kropp bra av.... Sen vart det lite behandling av nacke och rygg.... Stelt som betong=( när jag var klar hos Catrine så fick jag en stor kram inför fredagens begravning... Tack Catrine!!!


Sen tog jag min lilla cykel och for ner till stan, på vägen passerade jag sötisens hem och såg hans bil och blev ledsen... =( varför ska jag behöva känna så mycket???


väl nere på stan så gick jag upp och överraskade Jeanette och hade då turen att hon var ledig för lunch så då åt vi tillsammans.... GOTT men inte så nyttigt, grillad kyckling med pommes och coleslaw... MUMS!!! Sen gick vi till Lindex och köpte leggings till mig, ett par svarta till begravningen, sen blev det ett par cerisa och ett par bruna så nu har jag lite variationer till mina klänningar...


Sen var det dags för Jeanette att börja jobba igen och jag gick en sväng på stan innan jag skulle till Fredrika och fixa naglarna=) Det var verkligen dags nu, dom såg för hemska ut och gelén hade jag pillat bort... =) men nu är mina naglar så fina igen.. en lite blomma på nageln blev det oxå...=)


Sen tog jag cykeln hem, pratade en lite stund med Åsa och la mig i soffan för att vila lite.... sen var det dags att åka till jobb nr 2 för att jobba 3 timmar.. =( hade inte riktigt tid med det idag men men... en av de första kunderna som kom in i affären var ju snyggingen;-) MUMS och ögongodis att titta på... trevlig som tusan oxå... han mellan två sidenlakan... hihihi...


Efter jobbet så cyklade jag hem i ösregnet=( med mina nya kläder som jag beställt över styret, så nu har jag fått min nya jacka... den var jättefin och jag kommer att bli så snygg i höst=)


Jimba väntade på mig så jag sprang upp och hämtade min bilnyckel så att vi kunde starta bilen och jag ge mig ut på en batteriladdningsrunda så att bilen startar i morgon när jag ska åka till småland... Jag är måttligt road över att bilen inte startar när man behöver den men nästa vecka så ska jag förhoppningsvis lämna in den för felsökning...


Sandra ringde när jag satt i bilen så hon fördrev min tråkiga bilfärd med massa prat...=)


När jag kom hem så pratade jag med Jeanette en stund sen var det dags att fara runt och fixa i lägenheten, vattna blommor, diska, slänga sopor och ja allt man ska göra innan man åker bort.. det är så stökigt hemma och jag ska låna ut min lägenhet i helgen så jag vill ju få lite ordning på oredan...


Sen pratade jag en stund med Cissi på msn, hon är så duktig med både mat och motion, sen är hon snäll och omtänksam och peppar mig så nästa vecka så ska jag köra igång jag oxå...


Känner mig stressad och orolig över vad som väntas i helgen, vet inte riktigt hur jag ska ta mig igenom begravning och allt runt omkring=(  önskar att jag hade en stark famn att omslutas i just nu som kunde ge mig lite styrka och tröst...


Hade fått ett svar från Gotlandskillen=) och jag svarade honom tillbaka och gav han lite pepp, hoppas att han uppskattar det!!!


Nu ska jag försöka sova och inte tänka på allt som måste fixas innan jag tar bilen till småland i morgon kväll...


Natti natti och sov gott...


Kram till världen och lilla mormor i himlen...  

Ovido - Quiz & Flashcards